جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از “ارز مسافرتی” و “عوارض خروج” فرودگاه بین المللی لارستان بیشتر بدانیم…

بعد از اجرایی شدن دریافت عوارض خروج با نرخ جدید، مشکلاتی برای مسافران در فرودگاه بین‌المللی لار به‌وجود آمد. کانال پندری در گزارشی کوتاه با عنوان «دردسرهای پرداخت عوارض درفرودگاه…

بعد از اجرایی شدن دریافت عوارض خروج با نرخ جدید، مشکلاتی برای مسافران در فرودگاه بین‌المللی لار به‌وجود آمد. کانال پندری در گزارشی کوتاه با عنوان «دردسرهای پرداخت عوارض درفرودگاه لار» به این موضوع پرداخت. با توجه به  انتشار این گزارش، روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان توضیحاتی در این‌باره  ارسال کرد که در ادامه آمده است:

با تشکر؛‌  به استحضار میرساند که پرداخت عوارض در مرحله اول باتوجه به تعداد زیاد مسافر و زمان محدود، به منظور عدم ایجاد معطلی و تاخیر و احیاناً جاماندن از پرواز، در بانکهای سطح شهر پرداخت شود و این امر طی نامه ای به آژانسهای فروش بلیط اعلام شده که در هنگام خرید بلیط توجیه لازم به مسافران انجام گیرد. هرچندبانک ملی و مدیر ترمینال فرودگاه نیز برای تعداد محدودی از مسافرانی که به هردلیل موفق به پرداخت عوارض نشده اند خدمات ارائه میکند. ضمن اینکه پیش بینی مسائلی مانند بهمراه داشتن پول نقد بخصوص برای پرداخت عوارض خانوادگی که بیش از یک نفر میباشند،قطعی دستگاه خودپرداز و….بعهده مسافر میباشد.

مسئول روابط عمومی فرودگاه لارستان همچنین در مصاحبه با میلادلارستان و در پاسخ به این که در خبرها بیان شده مسافران خارج از کشور می توانند از طریق باجه های بانک ملی در شش فرودگاه بین المللی کشور ارز مسافرتی خود را دریافت کنند گفت:‌ در این خصوص پیگیریهای لازم درحال انجام است که از طریق باجه ارزی بانک ملت مستقر در فرودگاه لارستان نیز این امر صورت پذیرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از “ارز مسافرتی” و “عوارض خروج” فرودگاه بین المللی لارستان بیشتر بدانیم…”

  1. ali گفت:

    پس ما ارز از کجا تهیه کنیم عجب گرفتاری شدیم ها؟؟؟؟
    دو هفته دیگه از لار میرم دوبی باید از کجا بگیرم ارز رو؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین