شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

توصیه های فرماندار لارستان به مسئولان ادارات

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، توجه ویژه ای به نظم و انضباط اداری داشته باشند.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، توجه ویژه ای به نظم و انضباط اداری داشته باشند.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه لار در سخنانی ضمن تأکید سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: اگر در کنار جلسه شورای اداری شهرستان، ماهی یکبار جلسات فرهنگی و عقیدتی با حضور امام جمعه و یا دیگر علما و روحانیون شهرستان برگزار گردد؛ قطعا برای مدیران شهرستان مثمر ثمر و تاثیرگذار خواهد بود.

وی خطاب به رؤسای ادارات شهرستان افزود: در سال جدید تمامی مسئولان و کارمندان ادارات شهرستان پر نشاط تر و پر تحرک تر از سال قبل کارها و فعالیت های را به موقع انجام دهند و نظم و انضباط خوبی را در سیستم اداری خود حکمفرما نمایند و سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت  و اخلاق و رفتار خوب و مناسب  با مردم داشته باشند و هماهنگی، همدلی، همراهی و انسجام خوبی را در مجموعه  اداری ایجاد و از تفرقه و اختلاف و رفتارهای ناخوشایند دوری گزینند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: اگر می خواهیم این وظایف را به نحو مطلوب انجام دهیم، الزامات و پیش نیازهایی دارد که یکی از همین الزامات، بهره بردن از جلسات فرهنگی و عقیدتی با حضور علما و روحانیون جامعه است، بنابراین تمامی مدیران از این فرصتی که بوجود می آید استفاده کافی و وافی را ببرند و استمرار هم پیدا کند.

 حسنی در پایان سخنانش اضافه کرد: همه مسئولین شهرستان در راستای تحقق شعار امسال هماهنگ تر عمل کنند تا اقتصاد مقاومتی در جامعه محقق شود.

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان هم نکاتی را به مدیران شهرستان تذکر داد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین