یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

17 درخواست مردمی خطاب به فرمانداری ویژه لارستان

همان گونه که وعده داده شده بود، با جمع آوری درخواست های مختلف مردمی و تقسیم بندی آنها بر آن شدیم تا به منظور پیگیری درخواست ها از ابتدا تا…

همان گونه که وعده داده شده بود، با جمع آوری درخواست های مختلف مردمی و تقسیم بندی آنها بر آن شدیم تا به منظور پیگیری درخواست ها از ابتدا تا کنون آن

ها را بر اساس نام ارگان و اداره مربوطه مرتب نموده و منتشر نماییم. همچنین متذکر شدیم که متولی پاسخ گویی و یا عدم پاسخگویی به درخواستهای مردمی طبق سخنان فرماندار وِیژه لارستان(در جلسه با خبرنگاران مبنی بر لزوم پاسخگویی مسئولین به درخواست های مردمی) مجموعه فرمانداری ویژه لارستان می باشد. درخواست ها به ادارات مختلف از جمله شهرداری- اداره کل راه و شهرسازی- شرکت گاز- دانشکده علوم پزشکی- اداره صنعت معدن تجارت- مسکن مهر- … و نیز خودِ مجموعه فرمانداری ویژه می باشد. در بخش ابتدایی درخواست های تجمیعی تمامی درخواستها از ابتدا(شهریور۹۳) تا کنون را که خطاب به فرمانداری ویژه بوده و یا فرمانداری در آن نقش داشته مرور می کنیم. این امکان وجود دارد که برخی از درخواست ها تاکنون پاسخ مناسب داده شده باشد (مشکل حل شده باشد) که امیدواریم بخش اعظم درخواست ها این گونه باشد. در مواردی که هنوز پاسخ داده نشده نیز خواهشمند است فرمانداری ویژه پاسخ مناسب ار ارائه دهد تا الگویی برای ادارات زیرمجموعه باشد. در ادامه لیست ۱۷ درخواست مردمی خطاب به فرمانداری ویژه را مرور می نماییم

۱)    لطفأ به مسولين گوشزد نماييد سري به بيمه سلامت بزنيد تا ببينند مردم چقدر معطل ميشوند. شايد مشكلات مردم را ريشه يابي كنند

۲)     بخش دولتي  صنعت تراش الماس راه اندازي كند تا نيكوكاران بتوانند با اطمينان خاطر در آن سرمايه گذاري كنند و با توجه به اينكه اين صنعت دويست برابر سوددهي دارد سود كلان حاصل دوباره در همان صنعت می تواند سرمايه گذاري شود تا سود مضاعف حاصل شود و با سود كلان حاصل ،در جهت فقر زدايي در لارستان هزينه شود)قابل توجه فرمانداری ویژه و اداره صنعت معدن تجارت)

۳)    در كنار مسجد بازار امام شهرجديد قرار است مسجدي ديگر ساخته شود و اين در حاليست كه به اندازه كافي در لار مسجد داريم .خواهشمند است اين ساختمان نيمه كاره را تغيیر كاربري دهيد تا شركتي در اين محل راه اندازي شود تا ۵۰ جوان بيكار در ان مشغول كار شوند )قابل توجه خیرین و فرمانداری ویژه لارستان(

۴)    از سال ۸۶ مسكن مهر بسيجيان واقع در فلكه لوري را خريداري نموده ايم.اما باگذشت ۸ سال كه قرار بود با مبلغ ۱۹میلیون تحويل بدهند سال ۹۳ا مجددا مبلغ ۳۷ میليون تومان گرفته شده  كه تا پايان سال ۹۳ تحويل داده شود؛  اما الان ۶ ماه از سال ۹۴ گذشت و هنوز هيچ  خبری نیست. چه کسی پيگير  موضوع می باشد؟ خواهشمد است رسیدگی نمایید  )قابل توجه فرمانداری وِیژه، اداره کل راه وشهرسازی و متولیان مسکن مهر در لارستان)

۵)    نيكوكاران دائما اصرار دارند ، بودجه خود را صرف ساخت مسجد كنند و اين در حاليست كه به اندازه كافي در لار مسجد وجود دارد .خواهشمند است پيگيري كنيد بوجه ها به سمت اشتغالزايي هدايت شوند. اين ايده بارها و بارها ارائه شده اما مسئولين هيچ توجهي به ان نكرده اند(قابل توجه فرمانداری ویژه و مسئولین شهرستان)

۶)    فرماندار محترم لطفا با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري جهت تكميل زير ساخت هاي مسكن مهر درجهت هماهنگي بين دستگاه هاي مختلف مسوول جهت اسفالت معابر مسكن مهر اقدام گردد.اهالي مسكن مهر محلي(قابل توجه فرمانداری وِیژه، اداره کل راه وشهرسازی و متولیان مسکن مهر در لارستان)

۷)    با توجه به اينكه درمانگاه شهرك ميرزانيا توسط خیرین حصار كشي شده اما متاسفانه دانشگاه علوم پزشكي چرا جهت تكميل ان اقدام نميكند. این محل جایگاهی امن براي معتادان شده (قابل توجه دانشکده علوم پزشکی و فرمانداری ویژه)

۸)    چندي است كه تنها كارخانه سرنگ سازي و ذبح مرغ تعطيل شده وحدود ۵۰ نفر بطور مستقيم ياغير مستقيم بيكار مانده اند متمني است مسئله رابه گوش مسؤلين مسؤليت پذير برسانيد تامسئله پيگيري شود) قابل توجه جهاد کشاورزی- اداره صنعت معدن ، شهرک صنعتی و فرمانداری ویژه )

۹)    از گاز كشي به شهرك بزرگ بوستان با توجه به وارد شدن به پنجمين ماه سال ۹۴ خبري نيست. ما منتظر خبر خوب هستیم. )قابل توجه شرکت گاز و فرمانداری ویژه جهت پیگیری ویژه)

۱۰)      لطفأ مسئولين را در جريان بگذاريد؛ در خصوص اتباع بيگانه افغاني هاي غير مجاز كه در استان فارس شهر لار طبق آمار دادگستري بيشترين عامل افزايش جرم اعم از رانندگي غير قانوني و دیگر جرايم هستند. متأسفانه در اين مورد اقدام كارآمد وموثر ديده نشده ،آيا ما به ادارات استان مراجعه كنيم ؟ (قابل توجه دادگستری و اتباع بیگانه فرمانداری ویژه)

۱۱)    از مسولان به طورجدي مي خواهم كه افغانيها را از داخل كارگاه و شركتها و حتی خود شهر لار جمعآوري كنند تاهم منطقه پاك باشد و هم كار براي خودي زياد باشد(قابل توجه امور اتباع بیگانه فرمانداری ویژه لارستان)

۱۲)    مركز پليس راه هر شهر مبين وضعيت آن شهر مي باشد بنابراين خواهشمنداست نسبت به راه اندازي پليس راه لار جهرم در حد واندازه شهر لار اقدام شايسته و بايسته صورت گيرد.وضع فعلي كانكس اسف بار است(قابل توجه مسئولین شهرستان و استان فارس-فرمانداری وِیژه- فرماندهی پلیس انتظامی فارس و..

۱۳)    جناب اقاي فرماندار ويژه لارستان بزرگ  تقاضاي پيگيري ترمينال مسافربري بنمایيد. فسا دومين شهر استان فارس ميباشد حدود پانزده سال قبل دارای ترمینال بود است درصورتيكه لار كهن ترين شهرستان فارس ميباشد بعد ازانقلاب اسلامي كه سي وشش سال ميگذرد فكري بحالش نشده است. .(قابل توجه فرمانداری ویژه، استانداری و نمایندگی حمل و نقل لارستان)

۱۴)    از جناب اقاي استاندار متحرم تقاضاي عاجزانه داریم که فكري براي ترمينال مسافربری شهرستان لار  بنمایيد در صورتيكه لارستان بزرگه داراي فرودگاه بين المللي است  که در رديف كشوري قراردارد ولي ازترمينال مسافربری محروم هست. باتقديم احترام اميدوارهستيم مورد توجه واقع گردد.(قابل توجه فرمانداری ویژه، استانداری و نمایندگی حمل و نقل لارستان)

۱۵)    چرا مسئولين فكري در رابطه با خيابان مسير استاندارد نميكنند ،الان حدود ۱ماه هست كه خيابان مسير اداره استاندارد بسته شده . چرا خياباني كه همه ميگویند حدود ۴۰سال محل عبور بوده است، وسط عبور ومرور به مردم واگذار شده است. همه از این شرایط ناراضيند. تو را به قرآن به این مسیر توجه ویژه نمایید. اگر آنجا اداره استاندارد افتتاح شده چرا اصلا مسئولین به فكر مردم نيستند ،بخدا عبور مرور دشوار شده . اگر مسئولي از كشور يا استان به جهت بازدید اداره استاندارد در لارستان حضور یابد، از كدام مسير آن مقام محترم  به طرف اداره استاندارد هدايت ميشود؟ از ميلاد لارستان خواهش ميكنيم اين قضيه را پيگيري كند. ((قابل توجه شهرداری لار- اداره زمین شهری و فرمانداری ویژه)

۱۶)    بسیاری از منازل شهر قديم توسط افراد سودجو بدون اينكه قوانين شهروندي و همسايه را درنظر بگيرند به افراد بيگانه افغاني كه ازنظر فرهنگي ضعیف هستند،  اجاره داده شده خواهشمنديم فرمانداری محترم جلو اين معظل را بگيرد(قابل توجه اداره امور اتباع بیگانه فرمانداری ویژه لارستان)

۱۷)    بودجه فرمانداري و كلاً بودجه شهر ميبايست صرف امور واجب تر شود . مثلا به جاي هزينه كردن بودجه براي آسفالت ،آنرا در جهت اشتغالزايي هزينه كنيم(میلادلارستان: هر بودجه بایستی در جهت خاص خود خرج شود. فرمانداری محترم لارستان و ادارات مربوطه باید با جذب سرمایه گذار در جهت اشتغال زایی منطقه بکوشند)

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین