جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مراکز خدمات جامع سلامت در روستاهای لارستان افتتاح می‌شود

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح مراکز خدمات جامع سلامت در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته سلامت سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح مراکز خدمات جامع سلامت در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته سلامت سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای دُرز، کرمستج و دهکویه افتتاح می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان وحید یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت اظهار داشت: ۸ واحد از واحدهای بهداشتی با هدف ارتقا سواد سلامت در جامعه کارشناسان خود را در هفته سلامت به مدارس مختلف در لارستان اعزام کرده و با دانش‌آموزان در حوزه‌های گوناگون به گفت‌وگو می‌پردازند.

وی با اشاره به برخی از این حوزه‌ها افزود: با مدارس و واحدهای بهداشتی برای اجرای برنامه‌های آموزشی با موضوعات HIV به شیوه نوین، خودمراقبتی، پیشگیری از اعتیاد و سوء مصرف مواد و چند مورد دیگر هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

یگانه با بیان اینکه دو سمینار در هفته سلامت در لارستان برگزار می‌شود، گفت: سمینار “تاثیر رسانه و فضای مجازی بر سلامت روان در خانواده و اجتماع” با سخنرانی دکتر سبحانی در سالن غدیر و در روز دوشنبه و سمینار “سکته مغزی و اورژانس‌های سکته مغزی” توسط دکتر مرتضوی متخصص مغز و اعصاب در روز سه شنبه برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به آئین نمادین زنگ سلامت افزود: روز شنبه در مدرسه مرحوم رجایی آیین نمادین زنگ سلامت برگزار می‌شود و افتتاحیه برنامه‌های هفته سلامت روز یکشنبه است.

یگانه با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته سلامت لارستان اظهار داشت: شعار هفته سلامت امسال “پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا” است و در نمایشگاه این هفته ۹ غرفه فعالیت دارند که هر کدام مربوط به یکی از معاونت‌هاست.

وی عنوان کرد: برگزاری کمیته سلامت جوانان با محوریت ادغام هفته سلامت جوان و هفته سلامت از دیگر برنامه‌هاست.

یگانه ارزیابی سلامت جوانان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: جلسات آموزشی برای گروه جوانان در مکان‌های تجمعی این گروه برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح مراکز خدمات جامع سلامت در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته سلامت سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای دُرز، کرمستج و دهکویه افتتاح می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین