شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در سال 1396 صورت گرفت

اختصاص 12 میلیارد تومان بودجه به ورزش لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان بودجه به ورزش لارستان با همکاری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سال ۹۶ خبر داد….

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان بودجه به ورزش لارستان با همکاری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سال ۹۶ خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه مجموع اعتبارات اختصاص یافته از منابع مختلف در سال ۱۳۹۶ به شهرستان لارستان بیش از ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: علاوه بر آن ۱٫۵ میلیارد تومان جهت احداث چمن مصنوعی استادیوم شهید دانشیار، ۱٫۵ میلیارد تومان احداث زمین چمن بخش بیرم که چندی پیش کلنگ زنی شد، باید به مجموع جذب اعتبارات سال گذشته اضافه کرد.

طیبی ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته در زمینه های تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی، سالن ورزشی بیدشهر اوز، اتمام پروژه خوابگاه ورزشکاران، مجموعه ورزشی لاغران و لطیفی، توسعه زمین های روباز ورزشی، زمین چمن مصنوعی جویم و بنارویه، بهسازی مجموعه ورزشی تختی و شهداء لار، رختکن و روشنایی استادیوم لار، سالن ورزشی شهرک توحید، استخر لار، سوارکاری اوز، زمین تنیس خاکی شهرقدیم و غیره صرف شده است.

وی با ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت مدیران ورزشی استان فارس برای اختصاص بودجه و امکانات به لارستان و بخش های تابعه آن، افزود: ۶ چمن مصنوعی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در درز و سایبان، محلچه یا هیرم، دشتی، بنارویه و شرفویه و جویم در هفته آینده کار احداث آن آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان همچنین از احداث خانه جوان این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا سالن اختصاصی جهت بانوان در لار احداث شود.

این مسئول درخصوص مراحل بهسازی استخر شهرقدیم لار، گفت: طبق بازدید وزیر ورزش از این پروژه، بدلیل عدم دارا بودن کد ردیف بودجه، نیازمند پیگیری برای اخذ منابع مالی از اعتبارات ملی و استانی است که پروسه ای زمان بر است که البته براساس قول مساعد وزیر ورزش امکان تعیین ردیف مالی برای آن وجود دارد.

وی از حل مشکلات اداری پیش آمده در مسیر پروژه خیرساز منیری خبر داد و یادآور شد: بنا به پیگیری های انجام شده از نیک اندیش و مجری این طرح، با تأمین اعتبارات مورد نیاز، طی ماه های آینده مراحل پایانی و تکمیلی اجرای این پروژه طی خواهد شد.

طیبی در پایان از اهتمام و حمایت های نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین