جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

کنکور کارشناسی ارشد در لار برگزار می شود

معاون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با اشاره به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در استان فارس گفت: ۴۲ هزار نفر در استان فارس در این رقابت شرکت می‌کنند….

معاون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با اشاره به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در استان فارس گفت: ۴۲ هزار نفر در استان فارس در این رقابت شرکت می‌کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید محسن تقوی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و نوبت صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در فارس با تاکید بر اینکه داوطلبان می‌توانند از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند افزود: چنانچه در کارت‌های داوطلبان اشتباهی وجود داشته باشد، شعبه رفع نقص در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی با حضور نمایندگان سازمان سنجش دایر است.

وی با اشاره به اینکه امسال در این آزمون با کاهش ۱۷ درصد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مواجه هستیم گفت: سال گذشته حدود ۹۵۰ هزار نفر در کل کشور متقاضی وجود داشت که این رقم امسال به ۷۹۱ هزار نفر کاهش یافته است.

تقوی آمار متقاضیان کنکور ارشد استان فارس را ۴۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۳۲ هزار در شهر شیراز و مابقی در ۵ حوزه کازرون، جهرم، فسا، لار و اقلید به رقابت می‌پردازند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین