شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

بهره برداری از ۴۰۰ واحد انرژی خورشیدی در فارس

مددجویان فارس ۴۰۰ واحد انرژی خورشیدی را وارد مدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت:…

مددجویان فارس ۴۰۰ واحد انرژی خورشیدی را وارد مدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: مددجویان این نهاد حمایتی پارسال با اجرای یک طرح دانش بنیان ۴۰۰ واحد سامانه تولید برق از انرژی خورشیدی را وارد مدار کردند و به بهره برداری رساندند.

وی بیان کرد: با توجه به این آمار کمیته امداد استان فارس پارسال به عنوان استان پیشرو در حوزه ایجاد پنل‌های خورشیدی بوده و امسال نیز ایجاد سامانه‌های تولید انرژی‌های بادی و خورشیدی در اولویت کار کمیته امداد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تصریح کرد: امسال نیز نگاه ما در موضوع اشتغال و کارآفرینی با رویکرد اشتغال دانش بنیان و پایدار سازی طرح‌ها و اشتغال مشتری مدار است.

بذرافشان ادامه داد: در موضوع دامداری و اصلاح نژاد دام، تولید بزسانن در شهرستان استهبان در یکی از روستا‌ها انجام می‌شود که زایش، شیردهی و منفعت اقتصادی آن سه برابر بوده و که این کار با تسهیلات ارزان قیمت بوسیله مددجوی کمیته امداد در حال انجام است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین