شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

نصب چادر در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) لار ممنوع شد

با راه اندازی فاز سوم همراه سرا، نصب چادر در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) لار ممنوع شد. به گزارش میلاد لارستان، حامد رجایی آملی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی…

با راه اندازی فاز سوم همراه سرا، نصب چادر در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) لار ممنوع شد.

به گزارش میلاد لارستان، حامد رجایی آملی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، با اشاره به ارتقای وضعیت سلامت اداری بیمارستان امام رضا(ع) لار اظهارداشت: درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع) به سامانه نوبت دهی اینترنتی مجهز شده که این امر دریافت نوبت را برای همه مردم و در همه جا آسان کرده است.

وی با بیان اینکه همراه سرای بیمارستان آماده خدمت رسانی است گفت: برپا کردن هرگونه چادر در محیط بیمارستان با توجه به برهم زدن نظم و ایجاد مزاحمت برای سایر مراجعان ممنوع شده و همراهان می‌توانند برای اقامت از همراه سرای حضرت زینب(س) در بیمارستان استفاده کنند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) افزود: تمامی واحدهای پاراکلنیک جهت افزایش سرعت عمل و عدم امکان تضییع حقوق بیماران به دستگاه pos یا همان نوبت دهی خودکار مجهز شد.

رجایی با بیان اینکه در تمام نهادهای اداری شکایت‌هایی وجود دارد خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به شکایت‌ها و پاسخ‌دهی به شاکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مسئولی تعیین شده تا بتواند با دقت بیشتری به این مسائل رسیدگی کند.لذا تقاضا داریم مراجعین محترم این مرکز از مراجعه به سایر ارگانها قبل از طی سلسله مراتب خودداری نمایند.

وی در انتها با اشاره به لزوم تامین امنیت پرسنل و مراجعه کنندگان از نصب دوربین‌های مدار بسته برای ارتقای این مهم خبر داد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نصب چادر در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) لار ممنوع شد”

  1. لاری گفت:

    شکایتی که تاثیر نداشته باشه که بدرد نمی خوره جناب رئیس
    سریع جواب میدین ولی چه فایده دوباره همان اشتباه تکرار میشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین