جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

باقری فرد:‌در بحث ساختمان‌سازی موظفیم با متخلفین با شدت برخورد کنیم

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت:  از آنجایی که بحث ساختمان‌سازی مستقیماً با جان مردم سرکار دارد و به‌هیچ‌وجه این موضوع قابل‌اغماض نیست، ما نیز موظفیم با افراد و نهادهای متخلف…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت:  از آنجایی که بحث ساختمان‌سازی مستقیماً با جان مردم سرکار دارد و به‌هیچ‌وجه این موضوع قابل‌اغماض نیست، ما نیز موظفیم با افراد و نهادهای متخلف به شدت و جدیت بسیار برخورد کنیم.

به گزارش میلادلارستان به  نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، جلسه بررسی ساخت‌وساز حوزه استحفاظی این اداره کل با حضور مدیران مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی و اعضای گروه نظارت عالیه این اداره کل برگزار شد.

محمدرضا باقری فرد، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این جلسه اظهار کرد: افت کیفیت ساختمان‌ها و نبود ایمنی در آنها برای مقاومت در برابر حوادثی همچون زلزله توجه به بحث ساخت‌وساز را بسیار مهم جلوه داده و با توجه به زلزله‌خیز بودن منطقه ضرورت توجه به این امر بیش از پیش احساس شده و همه می‌بایست تلاش و همت خود را در جهت بهبود کیفیت در این مقوله بکار گیرند و علی‌رغم اینکه در این راه سختی‌ها و مشکلات فراوانی وجود دارد می‌توان با همدلی بر این مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: از آنجایی که بحث ساختمان‌سازی مستقیماً با جان مردم سرکار دارد و به‌هیچ‌وجه این موضوع قابل‌اغماض نیست، ما نیز موظفیم با افراد و نهادهای متخلف به شدت و جدیت بسیار برخورد کنیم.

باقری فرد ادامه داد: رعایت مسائل شهرسازی و اجرای مناسب طرح‌های جامع و هادی شهرها از جمله موارد بسیار مهمی است که عدم رعایت این موارد می‌تواند لطمه بسیاری به سیمای شهری و کیفیت ساخت‌وساز وارد نماید.

در ادامه مدیران مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی، رئیس اداره نظام‌مهندسی این اداره کل و اعضای نظارت عالیه گزارشی از عملکرد خود و فعالیت‌های انجام شده در راستای نیل به اهداف مدنظر و اقدامات جهت اجرای قانون نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان ارائه نمودند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین