شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

اجرای بیش از 23 هزار متر مربع پروژه عمرانی در روستاهای لارستان

مدیر بنیاد مسکن لارستان با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۳۵۰ متر مربع پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان اجرا شده است، گفت: این طرح ها از محل اعتبارات غیر…

مدیر بنیاد مسکن لارستان با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۳۵۰ متر مربع پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان اجرا شده است، گفت: این طرح ها از محل اعتبارات غیر رایگان در ۶ روستای بخش های مرکزی و بنارویه به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در سفر به شهرستان لارستان در جمع کارکنان بنیاد مسکن این شهرستان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری  در رابطه با حمایت از کالای ایرانی بیان داشت: استفاده از کالا و مصالح ایرانی اولویت نخست ما در توسعه روستایی و تامین مسکن مناسب است ، مدیریت جهادی در بنیاد مسکن اقتضا میکند که در راستای شعار سال و برای حمایت از کالای ایرانی گام های اساسی برداشته شود .

وی، حمایت از کالای ایرانی را راهبردی اساسی برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال دانست و گفت : هر چند تا کنون نیز همه محصولاتی که در تجهیز مسکن شهری و روستایی از سوی بنیاد مسکن به کار رفته است کالای ایرانی است اما لازم است امسال با برداشتن گام هایی بلند و با تاکید و توجه بیشتر درراستای شعار سال حرکت کنیم .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در استان فارس با یادآوری این مطلب که واگذاری زمین به مردم روستایی از کارهای این سازمان است و تاکنون ۲۱ و نیم درصد از خانواده های روستایی زمین تحویل گرفته اند و ۸۹ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار شده است، افزود: امسال ۲ هزار قطعه واگذار خواهد شد.

این مسئول  در خصوص استفاده از قیر یارانه ای هم گفت: معادل ۳۳ هزار و ۲۰۰ هزار تن قیر یارانه ای دولتی برای استفاده در راه های روستایی در سال ۹۶ تامین شد که پروژه راه های روستایی در حال اجراست و این در حالی است که در ۲ سال ۹۴ و ۹۵ قیر یارانه ای تخصصی ۱۸ هزار تن بوده است.

زمانی با اشاره به اینکه ۲۲۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان مقاوم سازی شده که ۵۴ درصد خانواده های روستایی از آن بهره مند شده اند که متوسط کشوری این مهم ۴۷ درصد است، تاکید کرد: امسال برای مقاوم سازی ۱۴ هزار و ۸۰۰ واحد پیشنهاد ارائه کرده ایم که هنوز مصوبه آن نیامده است.

همچنین در این دیدار ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان نیز در این نشست با گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام راحل و سالروز تاسیس نهاد بنیاد مسکن بیان داشت: در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی است اجرای طرح‌های توسعه مقاوم سازی و بهسازی روستاها باشتاب  و بهره‌گیری از مدیریت جهادی در شهرستان لارستان تداوم دارد.

مهندس زائری گزارشی از اجرای طرح‌های توسعه در این شهرستان ارائه داد و بیان داشت : در سالی که گذشت ۲۳ هزار و ۳۵۰ متر مربع پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان اجرا شده است،  این طرح ها از محل اعتبارات غیر رایگان در ۶ روستای بخش های مرکزی و بنارویه به مرحله اجرا درآمده است .

 مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در ادامه از اتمام پروژه تجاری سازی منصورآباد جویم در این شهرستان خبر داد و گفت : این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و هفتصد و هشتاد متر مربع به صورت اسکلت بتنی و در قالب ۴۰ واحد تجاری به متراژ هر واحد ۴۵ متر مربع است به اتمام رسیده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین