پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پاسخ بنیاد مسکن لارستان به مطلب “رودخانه اطراف درمانگاه کورده را دریابید….”

چندی پیش یکی از مخاطبین میلاد لارستان با ارسال پیامی با بیان اینکه در سیل ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ مشکلات فراوانی در کنار رودخانه جنب درمانگاه کورده رخ داد خواستار پیگیری…

چندی پیش یکی از مخاطبین میلاد لارستان با ارسال پیامی با بیان اینکه در سیل ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ مشکلات فراوانی در کنار رودخانه جنب درمانگاه کورده رخ داد خواستار پیگیری موضوع از مسئولان لارسنان شد.

در پیام ارسالی این مخاطب خطاب به میلاد لارستان آمده است: “ساکنان کنار رودخانه درمانگاه کورده پس از هر بارش باران ( کم یا زیاد ) باید منتظر ورود سیلاب به داخل منازلشان باشند. نبود سنگچین حریم رودخانه درمانگاه کورده ، باعث ترس ساکنان کنار رودخانه درمانگاه کورده ، از بارش رحمت الهی شده و پس از هر بار بارش باران ، شاهد ورود سیلاب به داخل منازلشان میباشند.در صورت سیلاب شدید همچون ۱۶تیر ۱۴۰۱ هیچگونه لودر یا بیل مکانیکی جهت مواقع بحرانی وجود ندارد. لطفا موضوع را پیگیری نمایید”

 

بر همین اساس خبرنگار میلاد لارستان موضوع را از رئیس بنیاد مسکن لارستان جویا شد. محمدهادی میزان در این خصوص اظهار داشت:

” مسیل مورد اشاره نیاز به ایجاد دیوار حائل داشته و قبلا درچند نوبت توسط دهیاری مخلوط ریزی انجام شده و ماشین الات راهسازی اقداماتی انجام داده اند.با توجه به طول زیاد مسیل،‌ اعتبار مناسب نیازمند است  و ان شااله در کمیته برنامه ریزی شهرستان موضوع مطرح می شود. البته متاسفانه خیلی از روستاها و حتی شهر لار نیز با این مشکل مواجه هستند که با توجه به محدودیت بودجه امکان بهسازی مسیرها فراهم نشده است.

لازم به ذکر است  کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فرماندار ویژه لارستان و باحضور ادارات و نهادها تشکیل و اعتبارات توزیع می شوند و موضوع باید به تایید استان نیز برسد. و در ادامه  جهت انجام پروژه باید اعتبار در اختیار بنیاد مسکن یا دهیاری قرار گیرد.  پس از آن  انتخاب پیمانکار انجام و عملیات اجرایی انجام خواهد شد. لذا  نمیتوان قبل از تصویب یک پروژه به طور قطعی در خصوص مبلغ و شرح عملیات اظهار نظر نمود.”

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین