شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آیین تجلیل از شوراهای شهر و روستاهای بخش جویم

آیین تجلیل از شوراهای شهر و روستاهای بخش جویم برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری جویم، آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای…

آیین تجلیل از شوراهای شهر و روستاهای بخش جویم برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری جویم، آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش به همت بخشداری و همکاری شهرداری و به مناسبت روز ملی شوراها با حضور اعضاء شوراهای اسلامی بخش و برخی از رؤسای ادارات در محل سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد .

داود شفیعی بخشدار جویم در ابتدا ضمن تبریک روز ملی شوراها وتقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شورا نماد بارز مردم سالاری دینی است و نقش شورا ،شهردار و دهیار در شهر و روستا برکسی پوشیده نیست و امروز شوراها از جایگاه خوبی در کشور برخوردارند چرا که مردم می توانند مطالبات خود را از کانال شوراها پیگیری کنند.امروزه کار کردن برای مسئولین دولتی بدون حضور شوراها کار سختی است و جایگاه شوراها جایگاهی هم طراز با مسئولین است و اگر مسئولین و شوراها با همدلی و همکاری در کنار هم باشند نتیجه خوبی در برخواهد داشت.

وی در ادامه به نکاتی از جمله استفاده از کالای ایرانی به جهت نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی وصرفه جویی در مصرف آب با توجه به بارندگی اندک و بحران آب تاکید نمود و افزود:شوراهای اسلامی می توانند نقش مهمی در مدیریت و مصرف آب داشته باشند و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ابتکاری ذهن مردم را نسبت به موضوع خشکسالی و کم آبی و استفاده بهینه از آب آگاه سازند.

در پایان یحیی عبداله زاده ریاست شورای اسلامی شهر جویم نیز ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا بایستی با همفکری و همدلی در جهت عمران و آبادانی شهر و روستای خود گام بردارند و پیشنهاد من این است که هر دوماه یکبار جلساتی با حضور روسای شورای شهر و روستاهای بخش تشکیل گردد تا در جهت ارتقاء سیاسی،فرهنگی و عمرانی بخش به نتیجه برسیم.

وی در ادامه سخنان خود مسئله جذب سرمایه گذار،تکمیل بیمارستان با کمک خیرین و دولت و گازرسانی را مطرح نمود و افزود:امیدوارم سرمایه گذاران و خیرین بتوانند چه در شهر و یا روستاهای بخش با همکاری و همفکری قدمی در جهت توسعه شهر و بخش جویم بردارند.

لازم به ذکر است در این مراسم، ریاست دادگاه عمومی بخش،مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره)و رییس شورای روستای هرم نیز به ایراد سخن پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از اعضاء شوراهای اسلامی بخش تجلیل شد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین