یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه لارستان مطرح کرد

انتقاد از دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر لار/ تأکید بر ایجاد پارک بانوان

امام جمعه لارستان با انتقاد از دوچرخه سواری تعداد معدودی از بانوان با پوشش نامناسب در شب هنگام در سطح شهر لار، عنوان کرد: باید بانوان نسبت به پوشش و…

امام جمعه لارستان با انتقاد از دوچرخه سواری تعداد معدودی از بانوان با پوشش نامناسب در شب هنگام در سطح شهر لار، عنوان کرد: باید بانوان نسبت به پوشش و حجاب خود در محیط های خصوصی و عمومی توجه داشته باشند و حد مشخص را رعایت کنند.

به گزارش میلاد لارستان حجت لاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به نقشه های کشورهای اروپایی و آمریکا در ایجاد تغییر در اجرای مسیر برجام با مطرح کردن مذاکره بر سر مسائل هسته ای، اظهار داشت: همه این فضاسازی ها اجبار کردن ایران برای مذاکره مجدد است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند آن اهدافی را که به وسیله جنگ و تحریم نتوانستند بر ایران تحمیل کنند، از طریق مذاکره به دنبال منافع خود هستند، افزود: پروژه تضعیف ایران اسلامی بیش از ۲۰ سال است که توسط غربی ها کلید زده اند.

امام جمعه لارستان دشمنان در پی آن هستند که ملت را نسبت به حکومت بدبین کنند، تصریح کرد: یکی از ابزارهای اقتدار کشور ما، اقتصاد متکی به داخل کشور است و در سایه تحریم دستاوردهای بزرگی مثل انرژی هسته ای، علوم موشکی، رتبه ۱۶ علمی در دنیا، نانوتکنولوژی و غیره برای ایران رقم خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه توان موشکی و دفاعی را از مهمترین ابزار اقتدار ایران اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: فناوری هسته ای یکی از اقتدارات کشور ماست و نباید فریب رفتارهای ظاهری دشمنان را خورد.

وی با برشمردن الزامات خنثی سازی دسیسه های دشمنان، تأکید کرد: همه مردم، مسئولان و سیاسیون شنیدن صدای واحد شنیده شود، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی از جمله این راهکارهاست.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته معلم، نقش معلمان را نقشی بی بدیل در آینده کشور دانست و یادآور شد: معلمان از جهات علمی و هویت بخشی به جوانان و نوجوانان کشور است که به همین دلیل نیاز است تا مسئولان به این قشر از مردم جامعه توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول با گرامیداشت میلاد حضرت حجت(عج) و تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، تصریح کرد: بدون شک وجود امنیت برای پیشرفت در عرصه های مختلف بسیار لازم و ضروری است که امروز امنیت برای کشورمان، با هزینه بسیار سنگین بدست آمده است.

وی از برگزارکنندگان اعیاد شعبانیه تقدیر کرد و افزود: بهتر است در برگزاری جشن ها از ایجاد مزاحمت و همچنین ناهنجاری ها مثل ایجاد ترافیک و تصادف، پخش آهنگ های نامربوط و مبتذل و غیره جلوگیری کرد.

امام جمعه لارستان از بیان دغذغه های مردم درخصوص راههای مواصلاتی در جلسه با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد و گفت: به همراهی نماینده مردم، مدیرکل و جمعی از مسئولان از پروژه های راهسازی در حال اجرا بازدید و بر لزوم تسریع در اجرای آنها تأکید شد.

وی با انتقاد از دوچرخه سواری تعداد معدودی از بانوان با پوشش نامناسب در شب هنگام در سطح شهر لار، عنوان کرد: باید بانوان نسبت به پوشش و حجاب خود در محیط های خصوصی و عمومی توجه داشته باشند و حد مشخص را رعایت کنند.

موسوی با بیان اینکه برخی ها به بهانه آزادی از قوانین و موازین عدول می کنند، تصریح کرد: باید با امر به معروف و نهی از منکر جلوی ترویج ناهنجاری ها را گرفت.

امام جمعه لارستان با توصیه به مسئولان برای فراهم آوری امکانات برای تفریح مردم جامعه به ویژه بانوان، ادامه داد: ایجاد پارک بانوان یکی از نیازهای اساسی شهر لار است تا آنها بتوانند به راحتی به ورزش و تفریح بپردازند.

وی با تأکید بر احداث پیست های ورزشی برای رشته های مختلف برای سرگرمی جوانان، اضافه کرد: مسئولان ادارات مختلف به ویژه اداره ورزش و جوانان، شهرداری، راه و شهرسازی و غیره با همفکری و برنامه ریزی علاوه بر ایجاد زیرساختها، جلوی فساد جامعه را بگیرند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین