شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور: بودجه راه،آب شرب و آلایندگی نفت و گاز بیرم را عملیاتی پیگیری می کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس که هفته گدشته به لار سفر کرده بود،‌در نشستی مفصل با مردم و مسئولین بیرم در معیت برخی مسئولین لارستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس که هفته گدشته به لار سفر کرده بود،‌در نشستی مفصل با مردم و مسئولین بیرم در معیت برخی مسئولین لارستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت مشکلات و رسیدگی به آنها قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم،‌ در ابتدا  جعفرپور  و  هیات همران از راههای مواصلاتی بخش بیرم بازدید نمودند. وی سپس به روستای علی آبادبیرم رفته و در جلسه هم اندیشی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش بیرم شرکت نمود. در این جلسه زندوی امام جمعه بیرم از نماینده مردم درخواست نمود درخصوص پیگیری درخواست های بخش بیرم اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

عباسی رئیس شورای اسلامی علی آباد نیز در خصوص مسائل ومشکلات روستای علی آباد خصوصاً کد دارنبودن پروژه های آن وعدم تخصیص بودجه به علی آباد مطالبی را ارائه نمود. در ادامه نوروزی رئیس شورای بخش بیرم هم به نمایندگی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش بیرم ضمن قدردانی از تلاش های نماینده  درخصوص مسائل و مشکلات بخش بیرم در زمینه های آب شرب ، گاز ،راههای مواصلاتی،عدم اختصاص بودجه به روستاهای فاقد کد پروژه و نیز عدم اختصاص بودجه آلایندگی نفت وگاز به بخش بیرم به دلیل هم مرزی با شهرستان لامرد  مطالبی را بیان نمود.

پس از بیان درخواستهای مسئولین بیرم،‌ جعفرپور نماینده مردم در سخنانی در خصوص مشکلات بیرم اظهار داشت: طی چند چند سال گذشته وعلیرغم محدودیت های مالی دولت به دلیل تحریم ها بخشی ازمشکلات بخش بیرم در زمینه شهرک صنعتی ،گاز،زمین چمن ورزشگاه بیرم ،اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ،مشکل واگذاری سند ازطرف بنیاد مسکن ،صدور کارت ملی ،تونل بالنگستان و برخی دیگر مسائل به صورت قابل توجهی پیگیری شده و فعالیت های خوبی نیز انجام گرفته است. وی اظهار داشت: در سال ۹۷ نیز در زمینه اختصاص بودجه به راه مواصلاتی لار به بیرم و نیز انتقال آب شرب به بخش بیرم و همچنین مطالعه طرح راه بخش بیرم به عمادده تلاش های خوبی در حال انجام است که با پیگیری بیشتر امید است که بتوان اقدامات عملیاتی بیشتر انجام داد. جعفرپور گفت:  درزمینه بودجه آلایندگی نفت وگاز نیز به کمک اعضای شورا اسلامی پیگیری خواهیم کرد.


رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  وجود شوراهای اسلامی در بخش بیرم را یک نعمت دانسته که با پیگیری های مستمر خودشان درجهت توسعه هر بیشتر بخش بیرم بدون مزد و منت کوشش می کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین