یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

189 زوج جوان کم بضاعت در انتظار دریافت جهیزیه

میلاد لارستان: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان لارستان، گفت: بیش از ۱۸۹ زوج جوان در انتظار دریافت جهیزیه و نگاه خیرخواهانه مردم نوع دوست استان فارس…

خبرگزاری فارس: 189 زوج جوان کم‌بضاعت لارستانی در انتظار دریافت جهیزیهمیلاد لارستان: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان لارستان، گفت: بیش از ۱۸۹ زوج جوان در انتظار دریافت جهیزیه و نگاه خیرخواهانه مردم نوع دوست استان فارس و شهرستان لارستان هستند.

به گزارش میلاد لارستان؛ رضاعلی شرفا با بیان اینکه تهیه جهیزیه برای جوانانی که آمادگی ازدواج دارند، دغدغه اساسی است، اظهار داشت: متأسفانه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در این خصوص مشکلات بیشتری را احساس می کنند.

وی افزود: با بهره گیری از کمک خیرین و نیکوکاران و فعال نمودن ستاد جهیزیه در سطح لارستان و همچنین اعتبارات دولتی، گوشه ای از کمبود های تهیه جهیزیه برای مددجویان این نهاد مرتفع شده است.

قائم مقام کمیته امداد لارستان بیان کرد: با وجود تمام تلاش های صورت گرفته، کماکان بیش از ۱۸۹ زوج جوان در انتظار دریافت جهیزیه و نگاه خیرخواهانه مردم نوع دوست استان فارس و لارستان هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با توجه به درخواست های متعدد زوج های جوان جهت دریافت جهیزیه، کمیته امداد لارستان اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال کرده است، تصریح کرد: در سال جاری مشکل تعداد ۶۰ زوج جوان از این طریق رفع شده است.

شرفا در پایان اضافه کرد: خیرین و نیک اندیشان می توانند علاوه بر پرداخت نقدی و غیر نقدی جهت جهیزیه این اقشار، با دریافت وام از کمیته امداد در این امر خیر شریک شوند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین