شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از دست اندرکاران ثبت رکورد جهانی به نام لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ از دست اندرکاران برگزاری بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ جهان در لارستان تجلیل شد. به گزارش  میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ از دست اندرکاران برگزاری بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ جهان در لارستان تجلیل شد.

به گزارش  میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، عبداله محبی رییس شورای اسلامی شهر لار و محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، از دبیران و مسئولین بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ که در اسفند ماه سال گذشته با حضور۱۰۰۴ نفر از دانش آموزان دختر لارستانی در استادیوم تختی شهرلار برگزارگردید؛ با لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اجرای برنامه های مختلف ورزشی در سطح شهرستان بسیار مفید تر از برگزاری جلسات  است؛ اظهار داشت: هر چقدر تلاش کنیم که آحاد مردم را به سمت ورزش کردن بکشانیم؛ مطمئنا جامعه ای سالم خواهیم داشت.

حسنی با تاکید بر اینکه در کنار پرداختن به ورزش قهرمانی با محوریت کشف استعدادهای برتر در اقصی نقاط شهرستان، خ واستار توجه مسئولان ورزش لارستان به اولویت برنامه‌های ورزشی همگانی شد و تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی باعث تقویت سلامت عمومی و نشاط اجتماعی می شود و مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند تا در هر هفته شاهد برگزاری حرکت‌های مختلف ورزش عمومی باشیم.

فرماندار ویژه لارستان خطاب به رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: سعی شود بطور مستمر برنامه های متنوع ورزش همگانی در شهرستان اجرا شود و این مهم باید تبدیل به عادت شود تا نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد گردد.

در این نشست همچنین  علیرضا غلامیان مدیر برگزاری این همایش هم گفت: این رکورد بر اساس رکوردهای ثبت شده  قبلی این آیتم، در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۱ توسط ۲۲۱ دانش آموز یک مدرسه در آلمان زده شده بود و امروز توسط هزار دانش آموز دختر لارستانی شکسته شد تا این رکورد جهانی به نام ایران و شهرستان لارستان ثبت ‌شود.

وی بیان کرد: ثبت رکورد بیشترین تعداد نفرات درحال اجرای حلقه هولاهوپ توسط دانش آموزان لارستانی با شعار ورزش برای همه در روز ۲۲ اسفند ۹۶ در مجموعه ورزشی تختی شهرقدیم لارستان به مدت زمان پنج دقیقه در حضور مسئولان و نظارت ۱۵ داور انجام شد.

پیش از این نیز عبداله محبی رییس شورای اسلامی شهر لار، علی فولادی معاون مدیریت آموزش و پرورش لارستان و محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان  هم به ایراد سخن پرداختند.

در پایان همچنین از سوی فرماندار از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به دلیل انتخاب مدیر برتر استان در حوزه ورزش و جوانان با لوح سپاس قدردانی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین