شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اژه ای:برخی در خصوص مسئله هسته‌ای مبالغه می‌کنند

سخنگوی قوه قضاییه  در جلسه کمیته قضایی شورای توسعه و امنیت پایدار ویژه غرب کشور دربخشی از سخنان خود اظهار داشت: مردم ما حقیقتا مستحق خدمت هستند و هیچ مسئولی…

سخنگوی قوه قضاییه  در جلسه کمیته قضایی شورای توسعه و امنیت پایدار ویژه غرب کشور دربخشی از سخنان خود اظهار داشت: مردم ما حقیقتا مستحق

خدمت هستند و هیچ مسئولی از صدر تا ذیل نباید در خدمت به مردم منتی بر کسی داشته و اگر دستگاهی و یا مسئولی در انجام وظیفه ناکام بود نباید فرافکنی کند و گناه آن را به گردن دیگری بیاندازد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تاکید کرد: علاوه بر این نباید مبالغه  گویی کنند و مردم را به اشتباه بیندازد. همین مسئله هسته‌ای که برای رفع تحریم‌ها و رفع مشکلات مردم ایران حاضر شد قدری تنزل کند ولی برخی در این خصوص خیلی مبالغه می‌کنند و می‌گویند افتخار ملی است و به گونه‌ای حرف می‌زنند که دشمن و دوست را به اشتباه می‌اندازند.
 
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد:همه بدانیم اگر نظام سلطه و شیطان بزرگ آمریکا حاضر شده‌اند بخشی از حق مردم را به رسمت بشناسند بر اثر قدرت و اقتدار و مقاومت ایران در طول ۳۶ساله بعد از انقلاب بوده است وگرنه هیچ وقت حاضر نبودند به طرف مذاکره امتیازی بدهند.
 
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در پایان با اشاره به ضرورت مراقبت در برابر نفوذهای دشمن،گفت: همه مسئولین اطلاعاتی و قضایی و  همه مسئولین و نهادها و آحاد مردم باید مراقب نفوذ و اثرگذاری دشمن بر تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها باشند و از چهره بزک کرده دشمن هم فریب نخورند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین