چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آشنایی با فعالیت های کارخانه تولید پوشال کولر آبی در لارستان

کارخانه پوشال کولر آبی سالیانه به طور میانگین بیش از ۵۵ هزار پوشال در لارستان می کند. به گزارش میلاد لارستان امیدرضا قوی به همراه برادر و پدر خود مسئولیت…

کارخانه پوشال کولر آبی سالیانه به طور میانگین بیش از ۵۵ هزار پوشال در لارستان می کند.

به گزارش میلاد لارستان امیدرضا قوی به همراه برادر و پدر خود مسئولیت شرکت پوشال کولر لارستان را بر عهده دارد. این کارخانه خانوادگی از حدود ۱۰ سال پیش با سرمایه ای در حدود ۵۰ میلیون تومان کار خود را آغاز کرده است. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های این واحد تولیدی، گفت و گوی مختصری با یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت انجام داده ایم که در زیر می خوانیم:

امیدرضا قوی در تشریح فعالیت های کارخانه تولید پوشال کولر می گوید: این کارخانه بیشتر از آذر ماه تا فروردین ماه هر سال فعال و تولید پوشال کولر را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه فروش پوشال کولرهای آبی بیشتر در ماههای فروردین و اردیبهشت صورت می گیرد، افزود: پس از آن در واقع کارخانه غیرفعال می شود.

این سرمایه گذار معتقد است طی چندسال اخیر به دلیل هوای شرجی که در منطقه حاکم است میزان استفاده از کولرهای آبی کمتر شده  و در نتیجه میزان فروش آنها نیز افت کرده است.

این عضو هیئت مدیره کارخانه تولید پوشال کولرهای آبی در لار با اشاره به اینکه مواد اولیه شرکت چوب صنوبر است و از یکی از شهرهای رشت تهیه می شود، تصریح کرد: کار ما بدلیل فصلی بودن احتیاج به کارگرهای فصلی دارد به همین خاطر سالانه گروهی حدود ۵ نفر از مناطق دیگر وارد لار می شوند و کار تولید را انجام داده و مجدد به شهر خود باز می گردند.

آقای قوی با بیان اینکه از آنجا که فروش پوشال کولر در لار افت پیدا کرده، کار بازاریابی در شهرستان های دیگر را شروع و با هزینه خود کار انتقال پوشال را انجام داده اند، خاطر نشان کرد: به دلیل حجم زیاد و مقرون به صرفه نبودن نمیتوان پوشال را به نقاط دوردست فرستاد و عمده مصرف محصولات در شهرستانهای فسا، جهرم، داراب و مقداری نیز به شیراز و… فرستاده می شود.

این فعال اقتصادی با اذعان به اینکه در گذشته میزان فروش آنها حدود ۷۰ هزار پوشال کولر در یک فصل کاری بوده اما در سال جاری به کمتر از ۴۰ هزار پوشال رسیده است، ادامه داد: این امر، موجب شده انبارهای ما پر از پوشال باقی بماند.

وی در پایان از مسئولین تقاضا کرد حداقل با دادن تسهیلات و وام مناسب و کم بهره موجب رونق کارهای تولیدی شوند.

قوی اضافه کرد: در گذشته نیز برای گرفتن وام اقدام شده است اما بدلیل زمان بر بودن و مشکلاتی که وجود داشت از گرفتن آن منصرف و به سختی تولید را انجام دادیم.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “آشنایی با فعالیت های کارخانه تولید پوشال کولر آبی در لارستان”

  1. پویا گفت:

    دیروز از مغازه ای در شهرستان نورآباد ممسنی ، پوشالی با مارک لارستان برای کولر آبی منزلمان تهیه و نصب کرده ام که متأسفانه نه تنها کولر خنک تر نمی کند بلکه پس از نصب پوشال لارستان ، از کولر هوای غیرخنک و گرم خارج می شود کاش مسؤلین تولیدکننده پوشال لارستان ، کیفیت تولید را فدای کمیت تولید نمی کردند

  2. پویا گفت:

    متأسفانه کیفیت پوشال لارستان آنچنان پایین است که موجب نارضایتی اینجانب پس از نصب بر کولر آبی منزلم شده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین