شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

جعفرپور:حمایت مردم از قدس باعث ناکام ماندن نقشه اسرائیل برای ازبین بردن فلسطین است

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش  در مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث ناکام ماندن نقشه…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش  در مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث ناکام ماندن نقشه اسرائیل برای از بین بردن قدس است.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از خانه ملت جمشید جعفرپور  با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: با گذشت نزدیک به ۴۰ سال از انتخاب آخرین جمعه ماه مضان به عنوان روز قدس کماکان شور و نشاط مردمی در راهپیمایی روز قدس دیده شد و امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: روز قدس از یادگارهای هوشمندانه حضرت امام (ره) است چراکه زمانی که حضرت امام آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند دشمنان در تلاش بودند قدس را از موضوع محوری در جهان اسلام به موضوعی فرعی تبدیل کنند که با تدبیر حضرت امام فلسطین در مرکز توجه مسلمانان جهان قرار گرفت.

وی بیان کرد: از نظر زمانی نیز روز قدس بهترین زمان است زیرا پس از شب‌های قدر و سه هفته روزه‌داری بیشترین آمادگی در مسلمانان برای حمایت از مردم فلسطین ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا و عربستان سعودی در قالب یک مثلث تلاش می‌کنند قدس را به خط پایان برسانند و انتقال پایتخت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس نیز اقدامی در این راستا است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: با درایت و حضور مردم و حمایت یکپارچه مردم و مسئولان از رهنمودهای مقام معظم رهبری این توطئه به شکست می‌انجامد

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین