جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فعالیت 45 عطاری در لارستان

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان از فعالیت ۴۵ عطاری در سطح حوزه کاری این دانشکده خبر داد. به گزارش میلاد لارستان هوشنگ جعفرپور در نشست خبری با…

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان از فعالیت ۴۵ عطاری در سطح حوزه کاری این دانشکده خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان هوشنگ جعفرپور در نشست خبری با بیان اینکه کار نظارت بر تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و همچنین تولید محصولات غذایی و پزشکی بر عهده واحد غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹ داروخانه در سطح حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان فعال که از این تعداد ۲۶ داروخانه خصوصی و ۳ واحدا آن در قالب دولتی و بیمارستانی است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد تومان دارو در سطح منطقه لارستان توزیع شده است، افزود: در بخش دولتی نیز نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان دارو و تجهیزات پزشکی خریداری و در اختیار بیماران قرار گرفته است.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان از فعالیت ۴۵ عطاری در سطح حوزه کاری این دانشکده خبر داد و تصریح کرد: ۴۰ واحد تولید مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی در گسترده جغرافیایی این دانشکده فعال هستند که کار نظارت بر آنها انجام می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فعالیت 45 عطاری در لارستان”

  1. لارستانی گفت:

    از تعدا داروخانه های اعلام شده در بخشهای بیرم ۲. صحرای باغ ۱. بنارویه ۲. جویم. ۳. وبخش. اوز ۶ ودر بخش. مرکزی. وخود. لار جمعا ۱۴. واحد. داروخانه. موجود است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین