جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه لارستان خبر داد

اعلام آمادگی شهرداری لار برای احداث پارک بانوان در پارک جنگلی

امام جمعه لارستان با بیان اینکه درخصوص رفع معضل دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی در سطح شهر لار جلسه ای با رئیس شورای اسلامی شهر لار برگزار شده است،…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه درخصوص رفع معضل دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی در سطح شهر لار جلسه ای با رئیس شورای اسلامی شهر لار برگزار شده است، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری لار برای احداث پارک بانوان در پارک جنگلی شهر لار در صورت همکاری برخی از مسئولان از جمله منابع طبیعی با امکانات مناسب اعلام آمادگی کردند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تشریح توطئه های دشمنان در منطقه غرب آسیا، با اشاره به اینکه مسئله فلسطین در اولویت امور جهان اسلام قرار دارد، اظهار داشت:

وی با بازخوانی برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم در سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، افزود: ایشان بر لزوم پرهیز از دو قطبی کردن جامعه تأکید دارند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه دشمن برای کشور ایران نقشه دارد و از ابتدای انقلاب اسلامی دست به حربه های متعددی زده است، تصریح کرد: هوشیاری مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه دشمن با اتکاء به فشار اقتصادی، روانی و عملی به دنبال ضربه و غلبه بر ملت ایران است، خاطر نشان کرد: دشمن در پی آن است تا با تحت فشار قراردادن آحاد جامعه، به تدریج آنها را برعلیه و روبه روی نظام قرار دهد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مستکبران با توسل به مهرهای نفوذی داخلی و رسانه های قدرتمند به دنبال القاء آن است که همه دنیا را متکی به آمریکا بداند، ادامه داد: برخی ها معتقدند که اگر با آمریکا و اتحادیه اروپا مذاکره نشود و کنار نیاییم، جنگ رخ خواهد داد که باید در پاسخ به این افراد گوشزد کرد که اگر آنها می توانستند و می دانستند که جنگی راه بیاندازند ثمری برای آنها دارد، لحظه ای تعلل نمی کردند.

وی دلیل عدم جرأت دشمنان در حمله به کشور ایران را تجربه درخشان جنگ ۸ ساله ملت ایران دانست و افزود: در آن زمان که ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بود و نیروهای نظامی سامان نداشت، تجهیزات و ادوات جنگی قابل اتکایی در اختیار نبود، ملت ایران پیروز میدان شدند اما در زمان حال، نظام اسلامی با تجربه ای ۴۰ ساله و اقتدار کامل در برابر متجاوزان می ایستد که به تعبیر رهبر مهظم انقلاب، دشمن اگر یکی زد، ۱۰ تا می خورد.

امام جمعه لارستان با هشدار به دشمنان مبنی رویارویی با ملت ایران، گفت: ملت ایران اهل جنگ و خون ریزی نیست، اما اگر دشمن دچار اشتباه راهبردی شود، یکبار دیگر سیلی محکم از ملت ایران نوش جان خواهند کرد.

وی با یادآوری هشدار مقام معظم رهبری به ایادی داخلی دشمنان، تصریح کرد: عده ای به دنبال آن هستند تا یک شکل معیوب از برجام را بر کشور تحمیل کنند و دولتهای خارجی نیز به دنبال این هستند.

موسوی با توصیه به مردم برای هوشیاری و مطالبه گری و ورود به موقع در صحنه باعث ناامیدی و شکست دشمن می شود، عنوان کرد: برخی دولت های اروپایی توقع دارند ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند و هم از فعالیت های هسته ای خود که نیاز قطعی آینده کشور است، دست بکشد که باید با آنها گوشزد کرد که بدانند، این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.

این مسئول با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب برای فراهم سازی زیرساختهای رسیدن به مرحله «۱۹۰ هزار سو» در فناوری هسته ای، گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی هم از فراهم سازی این زیرساختها در ظرف ۱۰ ماه آینده خبر داد.

امام جمعه لارستان با اشاره به پیگیری دغدغه برخی از اقشار مختلف مردم شهر لار مبنی بر دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی، تصریح کرد: در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لارستان این موضوع مطرح و مشورت های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص جلسه ای با رئیس شورای اسلامی شهر لار برگزار شده است، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری لار برای احداث پارک بانوان در پارک جنگلی شهر لار در صورت همکاری برخی از مسئولان از جمله منابع طبیعی با امکانات مناسب اعلام آمادگی کردند.

امام جمعه لارستان اضافه کرد: شهرداری لار آمادگی خود را برای کلنگ زنی این پروژه در صورت همکاری مسئولان در عید فطر را دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین