پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شرایط و امکانات گردشگری در شهرستانهای فارس فراهم شود

استاندار فارس با اشاره به شمار زیادی از مسافران و گردشگرانی که به کلانشهر شیراز سفر می کنند، افزود: باید شرایط و امکانات در دیگر شهرستان های این استان به…

استاندار فارس با اشاره به شمار زیادی از مسافران و گردشگرانی که به کلانشهر شیراز سفر می کنند، افزود: باید شرایط و امکانات در دیگر شهرستان های این استان به گونه ای فراهم شود که آن مناطق نیز پذیرای بخشی از این گردشگران باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا اسماعیل تبادار،  در آیین تجلیل از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر نوروزی فارس افزود: استان فارس به لحاظ پیشینه دیرینه ای که در زمینه های مختلف فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی دارد در زمینه گردشگری از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است و استفاده از این قابلیت ها موجب ارتقای گردشگری و افزایش شمار گردشگران به این استان خواهد شد.

وی، هدف از تشکیل ستاد خدمات سفر نوروزی در استان را تلاش برای شناسایی و رفع تنگناها دانست و اظهار داشت: باید رویکردی مدیریتی و جامع برای سفرهای نوروزی و سایر سفرهایی که در طول سال انجام می شود داشته باشیم و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

او اظهار کرد: باید با توجه به اهمیت و تاثیر گردشگری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، زیرساخت های لازم برای تحقق این مهم فراهم شود.

تبادار افزود: اگر چه مهیاکردن این زیر ساخت ها در مدت زمانی کوتاه ممکن نیست اما باید تمام تلاش خود را برای ایجاد آن بکارگیریم.

استاندار فارس، افزود: با وجود تمام فعالیت هایی که در حوزه گردشگری این استان انجام شده نمی توانیم ادعا کنیم که اقدامات ما بدون اشتباه بوده و باید برای رفع کاستی ها و اشتباه ها نیز اقدام کنیم.

وی، با اشاره به شمار زیادی از مسافران و گردشگرانی که به کلانشهر شیراز سفر می کنند، افزود: باید شرایط و امکانات در دیگر شهرستان های این استان به گونه ای فراهم شود که آن مناطق نیز پذیرای بخشی از این گردشگران باشند.

استاندار فارس از فعالان اقتصادی بخش خصوصی نیز خواست که در فعالیت های اقتصادی خود در خارج از کشور در زمینه جذب گردشگر بکوشند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین