جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

اختصاص بودجه به مجمع‌القرآن فاطمیون گراش با پیگیری جعفرپور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ با پیگیری‌های نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد، با اختصاص بودجه به مجمع‌القرآن گراش موافقت شد….

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ با پیگیری‌های نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد، با اختصاص بودجه به مجمع‌القرآن گراش موافقت شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایکنا و به نقل از روابط عمومی مجمع‌القرآن، حجت‌الاسلام بصیری، مدیر مجمع‌القرآن فاطمیون گراش گفت: با پیگیری‌های جعفرپور، نماینده مردم لار، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی از وزرات فرهنگ و ارشاد، با اختصاص بودجه به مجمع‌القرآن گراش موافقت شد.

وی افزود: پس از بازدید جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی از مجمع‌القرآن گراش، وی در جریان فعالیت‌های قرآنی آموزشی این مجموعه قرار گرفت و بعد از آن جلسات متعددی در منطقه و تهران تشکل شد که این جلسات برکات زیادی برای مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون دربرداشت و باعث پیشرفت هر چه بیشتر مجمع‌القرآن ‌میان جامعه قرآنی کشور شد.

بصیری اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های وی، بودجه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد برای مجمع‌القرآن گراش تخصیص یافت که از پیگیری‌های نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس تشکر می‌کنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین