پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در لطیفی

با حضور قاریان بومی و قاری بین المللی قرآن کریم؛ مردم لطیفی بار دیگر با قرآن مأنوس شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی…

با حضور قاریان بومی و قاری بین المللی قرآن کریم؛ مردم لطیفی بار دیگر با قرآن مأنوس شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، محفل انس با قرآن کریم در شهر لطیفی به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس بعد از ظهر شنبه نوزدهم خرداد ماه برگزار شد.

در این برنامه که قاری ممتاز بین المللی حمید شاکرنژاد به تلاوت قرآن پرداخت، فیض تلاوت این آیات نورانی به قاریان برجسته منطقه از جمله یاسین مدنی زاده، ابراهیم رحیمی‌زاده، عبدالقادر پیمان و عیسی عسجدی نیز رسید و صوت این بزرگواران نیز محفل را نورانی تر کرد.

حاضران در جلسه که با حضور چشمگیر خود، جان دیگری به محفل بخشیده بودند، پس از اتمام مراسم، نماز جماعت را اقامه کرده و پس از آن، میهمان سفره افطاری امام جمعه و مدرسه علوم قرآنی امام شاطبی لطیفی شدند.

گفتنی است در این برنامه که با مشارکت امام جمعه اهل سنت لطیفی و مدرسه علوم قرآنی امام شاطبی نیز همراه بود، منصور محتاجی از دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس و شیخ اسلام عالیان امام جمعه اهل سنت لطیفی به ایراد سخن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین