شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری جشن رمضان در روستای دهفیش

جشن رمضان ویژه حمایت از ایتام و نیازمندان در روستای دهفیش از توابع بخش بنارویه برگزار گردید. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، جشن رمضان ویژه حمایت…

جشن رمضان ویژه حمایت از ایتام و نیازمندان در روستای دهفیش از توابع بخش بنارویه برگزار گردید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، جشن رمضان ویژه حمایت از ایتام و نیازمندان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)بخش جویم و با حضورجلیل حسنی معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان،علی اصغر علیپور معاونت فرمانداری،مسئولین و خیرین بخش های جویم و بنارویه در محل حسینیه روستای دهفیش از توابع بخش بنارویه برگزار شد.

در این آیین معنوی ابتدا عبداله تقی زاده ریاست اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جویم ضمن آرزوی قبولی طاعات و تشکر از حضور مسئولین و با اشاره به اقدامات این نهاد مقدس افزود:کمیته امداد تا کنون خدمات ارزنده ای از جمله وام خوداشتغالی،کارگشایی،جشن نیکوکاری،طرح محسنین و جذب حامی ارائه نموده و همچنین جا دارد از تلاش همکاران و کمک های ۷۵ درصدی مردم تقدیر و تشکر نمایم.

پس از آن جلیل حسنی معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد بیان داشت:نظام اقتصادی ما برگرفته از اندیشه های اسلامی است و همانگونه که می دانیم نهادهای مختلفی در خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه فعالیت دارند و کمیته امداد یکی از آنهاست که توانسته نقش اساسی در این زمینه ایفا نماید و یکی از آرمان های اصلی نظام اسلامی در مقابل هنجار اجتماعی جلوگیری از سقوط افراد آسیب پذیر می باشد.

وی در ادامه افزود: اگر انسان سالم نباشد و دچار گرفتاری و ناهنجاری اجتماعی شود،زیرساخت هایی که فراهم می شود نیز مثمرثمر واقع نخواهد شد،پس جا دارد از عوامل کمیته امداد به جهت خودکفا نمودن خانواده های تحت پوشش و خیرینی که با این نهاد مقدس همکاری دارند تقدیر و تشکر نمایم چرا که نگاه آنان نگاه خداپسندانه می باشد و امیدوارم زمانی برسد که تمام اقشار آسیب پذیر خودکفا شوند و دیگر نیازی به خدمات دستگاه های حمایتی نداشته باشند و همه ما به مرحله ای برسیم که محور فعالیت های خود را در جهت به کمال رساندن هم نوع خویش قرار دهیم.

لازم به ذکر است در این برنامه بخشدار،ریاست شورای شهر و مسئول ستاد نماز جمعه بنارویه هرکدام در خصوص حمایت از ایتام به ایراد سخن پرداختند.

از دیگر برنامه های این جشن اجرای سرود توسط گروه سرود شهید بادرام روستای منصورآباد،جمع آوری کمک های مسئولین و خیرین و ضیافت افطاری بود.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین