شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تاکید بر مقوله اقتصاد و نفوذ دشمن در بیانیه سپاه لارستان+متن کامل

به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان لارستان بزرگ بیانیه ای را صادر نمودند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان، در بخشی از ان بیانیه آمده است:بسیجیان…

به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان لارستان بزرگ بیانیه ای را صادر نمودند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان، در بخشی از ان بیانیه آمده

است:بسیجیان لارستان از دولتمردان می خواهند که:  برای حل مشکلات اقتصادی،به جای چشم امید داشتن و دل بستن به کشورهای بیگانه ،نگاه ها به سوی توانمندیها و ظرفیت های داخلی معطوف شود. متن کامل بیانیه را در ادامه مرور می کنیم:
 

بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

بیانیه بسیجیان لارستان بزرگ به مناسبت هفته مبارک بسیج (۹۴/۸/۳۰):
«اَلّلهُمَ اجعَلنا مِن جُندِک،فَاِنَّ جُندکَ هُمُ الغالِبون»
ستایش خداوند یکتا را که به ما هستی بخشید و ما را از نعمت های بی شمار خود برخوردار ساخت.

 سپاس خداوند سبحان را که نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، این معجزه ی قرن را نصیبمان ساخت و در لوای آن کسوت جنداللهی را عطایمان کرد و امام عظیم الشأن با تشکیل مدرسه ی عشق، آن را لشکریان مخلص خدا نامید و تفکر بسیجی که همان تفکر انبیا و اولیای الهی است در انقلاب اسلامی متولد شد،در پیروزی انقلاب رشد کرد و در دفاع مقدس به اوج خود رسید و بسیج مستضعفین نام گرفت.

 بسیج بعثت دوباره ی انسانهایی بود که انقلاب اسلامی آنها را از خواب غفلت بیدار کرد و به سوی فطرت الهی خود رهنمون ساخت و برانگیخته شد تا یک بار دیگر دعوت پیامبرگونه ی الی الحق را لبیک گوید و خود نیز نجات بخش و هدایت گر جامعه بشری به سوی سعادت،معنویت و عدالت شود.

در میدان دفاع از انقلاب اسلامی،مصداق کاملی از ایثار و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را به نمایش گذاشت و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تا به امروز با شجاعت و بصیرت، عَلَم مبارزه با کفر و استکبار جهانی و دفاع از انقلاب اسلامی را بر دوش گرفته و هرکجا که انقلاب با فتنه و توطئه های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی روبه رو گشت، این سرانگشتان با کفایتِ بسیج و تفکر بسیجی بوده که گره گشای مشکلات بوده و با تبعیت از ولایت و با بصیرتِ روزافزون می رود تا با بیداری مستضعفین و مسلمین جهان، بسیج جهان اسلام را در مقابله با ظلم و استکبار جهانی که آرزوی امام امت است محقق سازد.

امروز که به فرموده امام خامنه ای(مدظله)، جهان در یک پیچ عظیم و سرنوشت ساز قرار گرفته و انقلاب اسلامی به رهبری امامش می رود تا با گذشتن از این پیچ تاریخی و سرنوشت ساز،نظم نوینی را در نظام بین المللی ایجاد کند و تمدن اسلامی را احیا سازد و زمینه را برای حکومت جهانی منجی عالم بشریت امام عصر(عج) محیا سازد، تنها و تنها این بسیج و تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت است که می تواند انقلاب را از این گردنه ی دشوار به سلامت عبور دهد.

ما بسیجیان لارستان بزرگ به عنوان قطره ای از دریای بی کران بسیج جهان اسلام با درک شرایط داخلی و بین المللی اعلام می داریم که عرصه ی حضور بسیج، تمامی میدانهای جهاد نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تمام جغرافیای جهان اسلام است و در هر میدانی که عَلَم مبارزه با استکبار جهانی برافراشته شده، بسیج در آنجا حاضر است.

ما بسیجیان لارستان بزرگ، با بصیرت و شجاعت،آمادگی خود را برای اجرای فرامین ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای(مدظله) اعلام داشته و تا نابودی کفر و استکبار جهانی از پای نخواهیم نشست و به کسانیکه خواب برگشتن آمریکا، این شیطان بزرگ را در سر می پرورانند هشدار می دهیم که به فرموده امام راحل عظیم الشأنمان به دامان ملت برگردند و از دست دادن با شیطان بپرهیزند.

در پایان، ما بسیجیان لارستان بزرگ مطالبات خود را طبق موارد ذیل به دولتمردان و مسئولین کشور گوشزد می نمائیم:

۱-فرمان اقتصاد مقاومتی رهبرمعظم انقلاب به طور عملیاتی نه شعاری در سطح کشور نهادینه و اجرایی گردد.

 ۲-روند اجرای برجام بر اساس فرمان ۹ ماده ای مقام معظم رهبری پیگیری و اجرا گردد.

 ۳- برای حل مشکلات اقتصادی،به جای چشم امید داشتن و دل بستن به کشورهای بیگانه ،نگاه ها به سوی توانمندیها و ظرفیت های داخلی معطوف شود.

 ۴-به طور قاطعانه از کشورهای محور مقاومت و قیام های ضداستکباری حمایت و از استکبار جهانی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا و تروریست های دست نشانده آنان برائت و بیزاری جویند.

 ۵-احکام و ارزش های اسلامی را در سیاست داخلی و خارجی مدنظر قرار داده و ذره ای از حدود الهی کوتاهی نگردد.

۶-با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به نفوذ، این مسئله را جدی گرفته و تمام تلاش خود را برای شناسایی و بستن راه های نفوذ بیگانگان مدنظر قرار دهند.   

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          والسلام  

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین