سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری نشست ترویجی کارآفرینی در روستای هُرمود لارستان

همزمان با شب­های پایانی ماه مبارک رمضان، نشست ترویجی کارآفرینی و اشتغال­زایی در میان روزه­داران روستای هُرمود از توابع بخش صحرای باغ لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

همزمان با شب­های پایانی ماه مبارک رمضان، نشست ترویجی کارآفرینی و اشتغال­زایی در میان روزه­داران روستای هُرمود از توابع بخش صحرای باغ لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان این نشست با حضور رئیس و بازرس کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان در مسجد امام حسن عسکری (ع) و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری ترتیب یافت.

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان در این نشست ابتدا دستورعمل­ها و آیین نامه­های تسهیلات مختلف اشتغال­زایی از جمله «روستایی» و «فراگیر»، تعاونی­های روستایی، مشاغل خانگی و دهکده مشاغل را تشریح کرد.

عبدالمهدی قاسمی همچنین بر تقویت فرهنگ کار و تلاش، کار گروهی و تیمی، و توانمدسازی و مهارت آموزی جوانان جویای کار تأکید کرد و افزود: شرط لازم برای بهبود وضعیت اشتغال در کشور، تقویت روحیه سخت­کوشی در میان جوانان و پرهیز از راحت­طلبی است؛ علاوه بر آن انجام کارها بصورت دسته جمعی و بویژه در قالب شناخته شده­ی «تعاونی» باعث شتاب بخشی و دستیابی سریع­تر به اهداف می­گردد؛ اما پیش از همه­ی آنها جوانان جویای کار باید با آموختن مهارت­های لازم، خود را برای ورود به عرصه کار و اشتغال توانمند نمایند.

در ادامه غلامرضا قناعت­پیشه بازرس کار اداره کار لارستان به موضوع اشتغال اتباع بیگانه و تأثیر مخرب آن در اشتغال جوانان ایرانی پرداخت و از همه مردم دعوت کرد با اجتناب از بکارگیری نیروی کار بیگانه، زمینه اشتغال همشهریان و هم­میهنان خود را فراهم آورند.

همچنین در این نشست، حاضران سؤالات خود را مطرح و پاسخ­های متناسب را از رئیس و بازرس کار اداره کار لارستان دریافت کردند.

گفتنی است این نشست به دعوت احمد دلاور –بخشدار بخش صحرای باغ لارستان- تشکیل شد و علاوه بر اداره­ی کار، رؤسا و کارشناسان ادارات جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت موضوعات مقتضی را برای حاضران مطرح کردند.

روستای هُرمود در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر لار واقع است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین