چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

معرفی تیم های برتر مسابقات جام رمضان هرمود لارستان+عکس

مسابقات ميني فوتبال جام رمضان با شناخت تیم های برتر، در زمين چمن مصنوعي هرمود باغ با حضور مسئولين ادارات،ورزش دوستان، پيشكسوتان و خيرين به پایان رسید. به گزارش میلاد…

مسابقات ميني فوتبال جام رمضان با شناخت تیم های برتر، در زمين چمن مصنوعي هرمود باغ با حضور مسئولين ادارات،ورزش دوستان، پيشكسوتان و خيرين به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان دیدار پایانی مسابقات ميني فوتبال جام رمضان در هرمود لارستان با برگزاي مراسم اختتاميه اي بسيار باشكوه باحضور مهمانان مطرح ملي امير حسين صادقي و محسن خليلي ستاره هاي نام آشنا ومحبوب باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس و اجراي جذاب مجري توانمند شبكه ورزش سيما مهدي توتونچي با حضور بی سابقه تماشاگران مهم ترین رویداد این دوره از مسابقات بود که تنها تیم محبوب خودشان را تشویق کردند و یک شب به یاد ماندنی را برای ورزش منطقه و  هرمود رقم زدند .

در این رقابت ها ١٦ تیم شرکت کننده در چهار گروه چهار تیمی به صورت گروهي به رقابت پرداختند که در پایان تیم های اول و دوم به همراه ٢ تيم سوم برتر گروهای مختلف به دور بعدی مسابقات راه پیدا کردند.

١٠تیم  صعود کننده در مرحله دوم در ٢ گروه ٥ تيمي  در مقابل هم قرار گرفتند تا در نهایت، بعد از انجام بازی هاي سخت و نفس گیر دو تیم هيات فوتبال بيرم و منتخب اوز موفق شدند به فینال این مسابقات راه پیدا کنند.

در فینال این مسابقات که با حضور محسن خلیلی و امیرحسین صادقی بازيكنان سرشناس تيم ملي و استقلال و پرسپوليس در زمين چمن ميني فوتبال هرمود برگزار شد تيم بيرم توانست در يك بازي نزديك، جذاب، پرهيجان، با نتيجه پرگل٥-٠ تيم اوز را شكست بدهد و قهرمان اين دوره از مسابقات شود.

گفتني است تيم گراش جوان و اميدهرمود مشتركا مقام سوم را بدست اوردند.

دیدار پایانی مسابقات جام رمضان در هرمود حضور بی سابقه تماشاگران مهم ترین رویداد این دوره از مسابقات بود که تنها تیم محبوب خودشان را تشویق کردند و هرگز به بازیکنان تیم مقابل توهین و بی احترامی نکردند.

 

 

📸عكاس : حبيب آسوده

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین