شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
قایم مقام وزیر بهداشت مطرح کرد

پیشنهاد تشکیل شورای عالی سلامت و مرکز ژنتیک در لارستان

مشاور وزیر بهداشت در امور دانشگاهها پیشنهاد تشکیل شورای عالی سلامت و مرکز ژنتیک در لارستان را مطرح کرد. به گزارش میلاد لارستان دکتر ایمانیه دکتر ایمانیه در آئین کلنگ زنی…

مشاور وزیر بهداشت در امور دانشگاهها پیشنهاد تشکیل شورای عالی سلامت و مرکز ژنتیک در لارستان را مطرح کرد.

به گزارش میلاد لارستان دکتر ایمانیه دکتر ایمانیه در آئین کلنگ زنی احداث ساختمان «پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق» و «مهمانسرای دانشکده علوم پزشکی» گفت: از اینکه در خطه خیر پرور لارستان حضور دارم احساس غرور می کنم. جادارد یادی کنیم از بزرگان این خطه و برای شادی روح آیت الله آیت اللهی و خیرینی که در زمان حیات خود در جهت پیشرفت این منطقه تلاش نمودند علو درجات و برای خیرینی که همچنان در عرصه سلامت راه پدران خود را ادامه می دهند طول عمر با عزت را از خدواند منان خواستارم.

وی در ادامه  پیشنهاد تشکیل شورای عالی سلامت در منطقه را با مشارکت روسای دانشکده های علوم پزشکی لار و گراش، فرمانداری شهرستان های لارستان، خنج و گراش و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : با تشکیل این شورا ضمن نیاز سنجی مسائل بهداشتی، درمانی و اولویت بندی درخصوص کمبود ها و کاستی ها موچود در سه شهرستان تمیماتی اتخاذگردد و سه شهرستان که درهمجواری هم هستند به عنوان پشتیبان یکدیگر تلقی شوند و به مردم منطقه خدمات ارائه نمایند.

دکتر ایمانیه در ادامه مراسم از تشکیل مرکز ژنتیک در لارستان با مشارکت دانشگاه شیراز خبر داد و گفت: با توجه به حضور دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در شورای عالی ژنیتیک استان  می توانید از این پتاسیل استفاده نمایید و با شرکت خیرین در این عرصه و آماده سازی زیر ساخت ها شرایط به گونه ای فراهم نمایید که این مرکز در لارستان تشکیل شود و به صورت هئیت امنایی  اداره شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین