شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تسهیل در دسترسی مردم لارستان با شهرستانهای شرق استان فارس

با بهسازی وحذف نقاط پرحادثه در محورجدید لار به زرین دشت، مردم لارستان می توانند از این مسیر به شهرهای داراب فسا نیز دسترسی داشته باشند. به گزارش میلاد لارستان…

با بهسازی وحذف نقاط پرحادثه در محورجدید لار به زرین دشت، مردم لارستان می توانند از این مسیر به شهرهای داراب فسا نیز دسترسی داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان علی اکبر طالبی معاون مدیر کل و رییس اداره راه وشهرسازی لارستان با بیان اینکه احداث محور جدید لار به زرین دشت و کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر بین دوشهرستان اهمیت این محور را دو چندان کرده است و باعث افزایش قابل توجه تردد شده است .

وی ادامه داد : طول این پروژه ۶۰ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی در جهت بهسازی و ایمن سازی این مسیر انجام شده است.

رییس اداره راه وشهرسازی لارستان افزود : حدود ۹ کیلومتر از مسیر شانه سازی شده و شیب شیروانی آن به صورت استاندارد احداث شده است و جهت هدایت آب بیش از ۲۵۰۰ متر کانال ساخته شده .

طالبی ادامه داد : این مسیر کوتاهترین مسیر برای دسترسی مردم شهرستان زرین دشت به بنادر جنوبی کشور است و مردم زرین دشت می توانند با تردد از این محور در کوتاهترین زمان ممکن به فرودگاه بین المللی لارستان مراکز درمانی و تجاری لارستان دسترسی داشته باشند و همچنین مردم لارستان برای سفر به شهرستان های داراب، فسا، استهبان، نیریز نیز از این مسیر تردد کنند .

وی افزود در این مسیر ۳ نقطه پرحادثه حذف گردیده و بیش از ۱۰ نقطه روسازی و زیرسازی آن به طور کامل انجام شده و عملیات خطکشی آن به پایان رسیده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تسهیل در دسترسی مردم لارستان با شهرستانهای شرق استان فارس”

  1. ناشناس گفت:

    سلام لطفا پیگیر مسئله جاده درز و سایبان و ایستگاه راهن زاد محمود ب و راه آهن لار بندرعباس هم باشید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین