پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

انتصاب مسئول جدید هسته گزینش مدیریت آموزش و پرورش لارستان

مسوول جدید هسته گزینش مدیریت آموزش و پرورش لارستان منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در…

مسوول جدید هسته گزینش مدیریت آموزش و پرورش لارستان منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور محمد رضا صابری مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش فارس، حسین رنجبر کارشناس مسئول تحقیقات و پیگیری گزینش استان، اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و معاونین و کارشناسان این مدیریت، آیین تودیع و معارفه کارشناسان قدیم و جدید نمایندگی گزینش آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در سخنانی تاکید کرد کشورهایی که در زمینه های مختلف توسعه یافته اند قطعاً در بحث آموزش هزینه های شایانی کرده اند و متاسفانه امروز نظام آموزشی ما دچار بیماری شده و علت آن است که در بحث گزینش نتوانسته ایم به خوبی وارد شویم و لذا تلاش مضاعفی در این زمینه لازم است.

دکتر صابری همچنین با اشاره به عدم توزیع مناسب نیرو در مناطق مختلف و ایجاد کمبود در یک منطقه و تورم نیرو در منطقه ای دیگر و در پیش رو بودن استخدام نیروهای جدید ، خواستار همکاری بیش از پیش شورای معاونین با هسته گزینش شد و ضمن تقدیر از کارشناس پیشین گزینش برای مسوول جدید آن آرزوی توفیق نمود.

رنجبر کارشناس مسئول هسته گزینش استان نیز در سخنانی کوتاه بهترین گزینشگر را خود مردم برشمرد و تاکید کرد زیر بنا و شالوده گزینش، تحقیق دقیق است که این امر با مراجعه به افراد مورد اعتمادی که بدون هیچ گونه حب و بغض اطلاعات فرد مورد گزینش را در اختیار قرار میدهند محقق می شود.

در ابتدای این مراسم، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان ضمن عرض خیر مقدم به مسوولین استانی اظهار داشت: در کشور سالانه ۱۵۰ هزار پرونده در حوزه گزینش بررسی میشود و تنها دو درصد گزینش نهایی میشوند و این خود نشان از امر خطیری است که بر عهده گزینش نهاده شده تا با دقت، افراد شایسته انتخاب شوند و سلامت یک سیستم به خوبی حفظ شود.
اسماعیلی همچنین با تقدیر از تلاش های آقایان روانشاد و بهروزی که در حوزه گزینش تلاش داشته اند برای مسوول جدید آن آرزوی موفقیت در این پست خطیر نمود.

در پایان با قرائت ابلاغ حکم ابوذر ایزدی، وی به عنوان کارشناس جدید نمایندگی گزینش مدیریت آموزش و پرورش لارستان معرفی و منصوب شد و با اهدای لوح های سپاس از صادق روانشاد کارشناس پیشین و امین بهروزی که برای مدتی در امور گزینش همکاری داشت تقدیر به عمل آمد.
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین