شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فرماندار ویژه لارستان چه دستوری در کورده به آبفا روستایی ابلاغ نمود؟!

فرماندار ویژه لارستان گفت :‌ آبرسانی به شهرک جدید کورده باید انجام شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی…

فرماندار ویژه لارستان گفت :‌ آبرسانی به شهرک جدید کورده باید انجام شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع مردم روستای کورده تاکید کرد: هدف از بازدیدهای بخشی و روستایی مسئولین و نماینده مردم شهرستان این است که به مردم بگوئیم که هیچ مانعی بین مردم و مسئولین وجود ندارد و مردم خیلی راحت در زادگاه خود می توانند با مسئولین بنشینند و مشکلات و درخواست های خود را از نزدیک بیان کنند و این خود از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار ویژه لارستان اضافه نمود: این طور نباشد که اگر فردی خواسته و یا مشکلی داشته باشد، نداند به کجا مراجعه کند و یا به مسئول مربوطه دسترسی نداشته باشد، هر چقدر هم که بصورت قانونی نشود آن مشکل را حل کرد، مسئولین باید با اخلاق خوب و مناسب و با گشاده رویی راهنماییهای لازم را به ارباب رجوع بکنند.

 وی افزود: همه می دانیم که اعتبارات دولت محدود است، اما این دلیل نمی شود که مسئولین در شهرستان و روستاهها جوابگوی مشکلات و درخواست های مردم نباشند و ارتباط آنها با ملت قطع شود، بلکه در راستای همان اعتبارات محدودی که ادارات دارند بایستی پاسخگو باشندکه مطمئناً چنین دیدارها و بازدیدها و نشست هایی باعث رفع حداقل مشکلات مردم می شود و این مهم همیشگی خواهد بود و مشکلات و درخواست های روستائیان عزیز جمع آوری و تدوین خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص مشکلات مطرح شده توسط دهیار و شورای اسلامی نیزگفت: هر آنچه را که در محدوده شهرستان قابل پیگیری و اجرا باشد، آنرا انجام و مرتفع خواهیم کرد و آنچه را هم که در شهرستان نمی شود حل کرد از طریق مدیران کل در مرکز استان پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

حسنی در خصوص آبرسانی به شهرک جدید کورده هم گفت: بایستی این طرح انجام شود چرا که از منبع اصلی آب تا شهرک فاصله زیادی نیست و باید آبفا روستایی برای ساخت و ساز منازل جدید آب به شهرک برساند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه افزود: برخی از مشکلات ممکن است خارج از توان شهرستان و یا حتی استان نباشد که این موارد مکتوب خواهد شد و تحویل دفتر نماینده مردم شهرستان می گردد تا از طریق وزارت خانه ها پیگیری لازم صورت پذیرد.

وی گفت: متأسفانه تمامی روستاهای بخش مرکزی بجز دهستان درز و سایبان جزء مناطق محروم قلمداد نگردیده است، بخاطر همین موضوع اعتبار هم کمتر به روستاهای فاقد محروم تخصیص می یابد. البته این قول را خواهیم داد که بر اساس همان توانی که داریم و با مشارکت مردم و همراهی نماینده مردم شهرستان خواسته ها را به تدریج و بر اساس نیاز شهرستان و روستاهها پیگیری نماییم.

نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه سخنانش تصریح کرد: ما همه مدیون خیرین و معتمدین هستیم، چرا که خیرین عزیز در همه زمینه ها ما را یاری می کنند و به کمک دولت می آیند و حقیقتاً در برخی مواقع سرمایه گذاری های کلانی را در راه خدا و کمک به هم نوعان خودشان می کنند که این کار بسیار ارزشمندی است. اما می بایست  خیرین در همان روزهای اول ساخت بناها که توافق نامه ایجاد می شود، هزینه صفر تا صد آن به نوعی مشخص شود، تا پروژه و یا طرح میلیاردی که از سوی خیرین ساخته می شود، برای مراحل پایانی معطل چند میلیون نشود. لذا در ابتدای ساخت پروژه در تفاهم نامه، هزینه آن مشخص شود.

وی اضافه نمود: امیدواریم با مشارکت مردم و مسئولین استانی و کشوری بتوانیم با هم افزایی بیشتر و بهتر از گذشته و با یک صدا بودن، مشکلات را پیگیری و به  نتیجه برسانیم.

 معاون استاندار فارس در پایان سخنانش از بخشدار مرکزی و رؤسای ادارات شهرستان خواست مشکلات مطرح شده از سوی مردم را دسته بندی و اولویت بندی نمایند و در راستای رفع این مشکلات تلاشی مضاعف داشته باشند.

پیش از این نیز مشکلات و درخواست هایی از سوی عبدالنبی عابدی رییس شورای روستای کورده و جمعی از مردم روستا مطرح شد.

همچنین دکتر جعفرپور نماینده مردم شهرستان های  لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز پاسخ های مقتضی ارائه کردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین