سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پیام تسلیت امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم بمناسبت درگذشت مادر شهیدان جمشیدون

در پی درگذشت مادر شهیدان کریم و رحیم جمشیدون، حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان، جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حسنی فرماندار ویژه لارستان پیام تسلیتی صادر…

در پی درگذشت مادر شهیدان کریم و رحیم جمشیدون، حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان، جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حسنی فرماندار ویژه لارستان پیام تسلیتی صادر نمودند. پیام تسلیت امام جمعه، فرماندار ویژه و نماینده مردم به قرار زیر است.

 

 

انّا لله و انّا الیه راجعون

خانواده معظم شهیدان والامقام «جمشیدون»

سلام علیکم؛

درگذشت مرحومه مغفوره ام الشهیدین، حاجیه خانم ”فضه بام انداز“ مادر سرداران شهید دفاع مقدس رحیم و کریم جمشیدون موجب تألم خاطر گردید.

آن مادر سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات طیبه‌اش در سایه‌سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به تربیت فرزندانی مؤمن، انقلابی، مجاهد فی سبیل الله و ولایت‌مدار سپری و سبزقامتانی همچون «کریم» و «رحیم» را در عرصه دفاع از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) عاشقانه و عارفانه تقدیم اسلام نمود.

مادری که بسان فرزندان شهیدش در جهادی اکبر پس از سالها پایداری و استقامت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام انقلابی سرانجام دعوت حق را اجابت نمود و به فرزندان شهیدش پیوست. «طوبی لها و حُسن مآب»

اینجانب فقدان آن مادر بزرگوار را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال مسئلت دارم روح آن مادر مجاهد را با حضرت زینب سلام الله علیها محشور فرماید. ان شاء الله

سید مختار موسوی خرم/ امام جمعه لارستان

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت یکی دیگر از اسوه های صبر و فداکاری، مرحومه حاجیه خانم فضه بام انداز، مادر گرانقدر شهیدان رحیم و کریم جمشیدون موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این بانوی مؤمنه و فداکار عمر پرثمر خود را در راه پرورش فرزندانی صرف کرد که هر کدام با ایثار و شجاعت تمام، از کیان ایران اسلامی حراست کردند و با بذل جان خویش عزت و سرافرازی را برای این مرزوبوم و ملت عزیز ایران به ارمغان آوردند.  امروز روح این مادر بزرگوار در جوار حق تعالی و درکنار دو فرزند شهیدش به آرامش رسیده و قرین رحمت باریتعالی است.

اینجانب مصیبت درگذشت این بانوی پرهیزکار را به مردم شریف خطه لارستان بزرگ، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و به‌ویژه خانواده ی معزز جمشیدون و تمامی بازماندگان تسلیت عرض نموده و ازدرگاه ایزد منان، علو درجات برای آن بانوی سفر کرده مسالت دارم.

جلیل حسنی 

 

 

 

یا ٲَیّتُهاالنفس المُطمَئنّه ،ارجعی الی رَبّکِ راضِیّهََ مرضیّهََ
والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبر در گذشت مادری دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه فضّه بام انداز مادر شهیدان والامقام رحیم و کریم جمشیدون موجب تٲلم و تٲثر خاطر گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم جمشیدون و وابستگان ایشان تسلیت گفته برای آن مرحومه غفران الهی وبرای سایر بازماندگان صبری جمیل آرزو می نمایم .

‌ جمشید جعفرپور

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین