چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اضافه شدن چند پزشک متخصص به درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان

مدیر بیمه تأمین اجتماعی لارستان از اضافه شدن پزشک داخلی ،اطفال و زنان از مردادماه به درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان خبر داد. روح الله رحیمی در گفت و گو…

مدیر بیمه تأمین اجتماعی لارستان از اضافه شدن پزشک داخلی ،اطفال و زنان از مردادماه به درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

روح الله رحیمی در گفت و گو با خبرنگارمیلاد لارستان با بیان اینکه شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان دارای ۲۳ هزار بیمه شده اصلی و  ۷۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی است، اظهار داشت:  تعداد ۲ هزار نفر مستمری بگیر نیز در زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی لارستان قرار دارند.

وی افزود: شعبه سازمان تأمین اجتماعی لارستان دارای  ۲۶ نفر کارمند شاغل بوده و تعداد ۱۰ نیروی شاغل کمبود دارد.

مدیر سازمان تأمین اجتماعی لارستان با بیان اینکه در این شعبه سالانه مبلغ ۱۷۱ میلیارد  ریال مستمری بازنشستگی و مبلغ ۷۶ میلیارد ریال مستمری بازماندگان پرداخت می شود، تصریح کرد: در شعبه تأمین اجتماعی لارستان سالیانه مبلغ ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مقرری بیمه بیکاری و مبلغ ۱۱ و ۱۰۰ میلیون ریال تعهدات کوتاه مدت از جمله ایام بیماری،  بارداری، کمک هزینه ازدواج و غیره  پرداخت می شود.

این مسئول از ارتقاء شعبه تأمین اجتماعی لارستان از تیپ ۳ به ۲ خبر داد و درباره مزایای این ارتقاء اداری یادآور شد:  ارتقاء تیپ شعبه موجب افزایش کادر شاغل در شعبه بوده که روند انجام خدمات در واحدهای مختلف را جهت بیمه شدگان و سیر انجام مراحل را تسهیل کرده و همچنین موجب بازشدن چندین ردیف استخدامی از جمله معاونت و کارکنان در واحدهای مختلف و اشتغال زایی جهت نیروهای جوان جویای کار می شود.

وی بیان کرد:با افزایش تعداد بیمه شدگان که تاثیر آن بر ارتقاء تیپ شعبه بوده امکان افزایش خدمات در درمانگاه تامین اجتماعی و ارتقاء آن به پلی کلینیک فراهم می شود که باز هم موجب اشتغال زایی و هم ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در درمانگاه خواهد شد.

رحیمی درخصوص فعالیت های درمانگاه تامین اجتماعی لارستان، گفت: در حال حاضر این درمانگاه با ۲ پرشک عمومی، یک دندان پزشک و یک داروساز و آزمایشگاه و داروخانه مشغول فعالیت است.

مدیر بیمه تأمین اجتماعی لارستان از اضافه شدن پزشک داخلی ،اطفال و زنان از مردادماه به درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان خبر داد و افزود:ساعت کار درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان از ۷:۳۰ صبح  تا ۱۴:۳۰ بعداز ظهر است.

وی درباره زمان آغاز مراحل احداث بیمارستان تأمین اجتماعی لارستان، گفت: کلنگ زنی بیمارستان در فروردین ماه توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد و در حال طی مراحل اداری برای ساخت است.

رحیمی در پاسخ سوالی درباره ابهامات بوجود آمده در زمینه استخدام و گزینش فقط ۵ نفر از لارستانی ها از ۲۰ نیروی تازه پذیرش شده برای درمانگاه و اداره تأمین اجتماعی لارستان، گفت: در زمینه استخدام و گزینش نیروی شاغل از حیطه اختیارات شعبه خارج است و در این مورد اظهارنظری نمی توان کرد.

وی اضافه کرد: تقاضای انتقال پس از مدت کوتاهی کارکردن ، مشکل تأمین مسکن و مرخصی های متعدد با توجه به حجم بالای کار شعبه از جمله مشکلاتی است که اینجانب با مسئولین استانی و شهرستانی درمیان گذاشته ام.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین