سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مسابقه «گیم لند» در لار+عکس

مسابقه «گیم لند» به همت انجمن فرهیختگان لارستان با همکاری دانشگاه دولتی لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، انجمن فرهیختگان…

مسابقه «گیم لند» به همت انجمن فرهیختگان لارستان با همکاری دانشگاه دولتی لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، انجمن فرهیختگان لارستان  با همکاری مجتمع آموزش عالی لارستان به منظور پر کردن اوقات فراغت ، ایجاد حس رقابت و فضای مفرح و شاد در بین جوانان، مسابقه فکری و هیجانی گیم لند در  ۲۹ تیر ماه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده در قالب ۲۶ گروه در سالن تسلیم برگزار کرد.

این برنامه شامل دو بخش رقابتی و امتیازی بود و حضور تماشاچیان و علاقه مندان به این مسابقه فضای رقابتی را سرشار از هیجان وشادی کرده بود. مرحله اول این مسابقه شامل ۱۱ مسابقه و گروه های مختلف دو به دو با یکدیگر به رقابت پرداخته و پس از آن از بین گروه‌های شرکت کننده ۱۰ گروه برتر به مرحله دوم راه یافتند و مرحله دوم به صورت امتیازی و در ۵ آیتم مختلف برگزار شد.

مراسم اختتامیه این مسابقه روز جمعه ساعت۱۹:۳۰ با حضور دکتر طاهری ریاست دانشگاه دولتی لار، شجاعی مسئول امور جوانان فرمانداری و صبورزاده کارشناس امور فرهنگی دانشگاه برگزار و از گروه‌های برگزیده تقدیر شد‌.

 گفتنی است این مسابقه با همکاری دانشگاه دولتی لار و امور جوانان فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین