جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیاده روی بزرگ 130 هزار نفری در لارستان برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری پیاده روی خانوادگی ۱۳۰ هزار نفری در آذر ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری پیاده روی خانوادگی ۱۳۰ هزار نفری در آذر ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس محمد حسن طیبی با بیان اینکه ورزش در زندگی مردم جنوب استان نهادینه شده است گفت : در لارستان و بخشهای حومه آن پتانسل های خوبی برای قهرمان پروری وجود دارد زیرا در این نقطه از فارس خیرین زیادی وجود دارد که با جان دل فضاهای ورزشی را احداث کرده تا جوانان جذب ورزش شوند .

طیبی از تعامل اداره ورزش شهرستان با سایر نهادها و خیرین سخن گفت و خاطر نشان کرد : خوشبختانه با وجود مدیر کل ورزش و جوانان استان در بحث توسعه زیرساختها همکاری و هماهنگی خوبی با نماینده مردم در مجلس ، فرمانداری ، نهادهای دولتی و خیرین عزیز داریم که این حرم اتحاد توانسته است پیشرفت قابل تحسینی در ورزش و زیرساختها بوجود آورد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان که جز مدیران برتر اداره کل در سال ۹۶ است مهمترین برنامه کاری خود در سال ۹۶ را در حوزه ورزش همگانی دانست و با این مطلب اظهار داشت : با توجه به پیگیریهای انجام شده با اداره کل و فرمانداری شهرستان و به جهت ایجاد شادی و نشاط در بین مردمان خونگرم جنوب فارس انشالله یک پیاده روی خانوادگی یکصد و سی هزار نفری را در آذرماه سال جاری برگزار می کنیم و چناچنه فدراسیون ورزشهای همگانی مجوز رسمی صادر کند با شعار ورزش دشمن اعتیاد از همه ساکنین بخشها و روستای لارستان دعوت به عمل می آوریم .

طیبی در ادامه از حضور تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان سخن به میان آورد و گفت : برای دومین سال پیاپی امسال هم این تیم در رقابتهای غرب آسیا شرکت می کند که امیدوارم دوباره مقام قهرمانی را کسب کند زیرا مردم علاقه زیادی به این تیم دارند و این رشته ورزشی در این شهرستان روند رو به رشدی داشته در بخش آقایان و بانوان بخصوص در رده های پایه جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کرده ایم و درآینده لارستان را باید قطب هندبال کشور دانست .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان اشاره ای هم به فوتبال کرد و اظهار داشت : حضور تیم استقلال لطیفی به نمایندگی از فارس در جام حذفی انگیزه خوبی برای مردم ایجاد کرده است . این تیم که در لیگ دسته سه کشور حضور دارد می تواند با حمایت مردم و مسئولین به رده های بالاتر صعود کند .

وی از توسعه زیرساختها هم سخن به میان آورد و گفت : یکی از مهمترین پروژهای عمرانی افتتاح خوابگاه ورزشکاران است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد و همچنین در حوزه جوانان احداث خانه جوان می باشد که با اعتباری معادل هشتصد و پنجاه میلیون تومان تا پایان امسال مورد افتتاح قرار می گیرد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان با اشاره به احداث چندین چمن مصنوعی گفت : استادیوم شهید دانشیار این شهر از یک چمن مصنوعی برخوردار می شود و اجرای نصب هشت زمین چمن مصنوعی در روستاها و بخشهای مختلف شهرستان جز برنامه های این اداره در سال جاری است و بزرگترین زورخانه جنوب کشور و همچنین خانه تنیس با مشارکت دولت و خیرین در استادیوم شهید دانشیار ساخته می شود.

محمد حسن طیبی درباره میزبانیهای لارستان هم توضیح داد و گفت : با پیگیریهای انجام شده انشالله بتوانیم لیگ برتر هندبال بانوان را در این شهر برگزار کنیم .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیاده روی بزرگ 130 هزار نفری در لارستان برگزار می شود”

  1. رسول گفت:

    ماشاالله مدیر برتر دقیقا اعلام کرده ۱۳۰ هزار نفر میان.
    واقعا الکی برتر نشده لابد علم غیب داره

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین