جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کسب مقام چهارم کشور توسط دانش آموزان شهر “اوز”

تیم فوتسال دانش آموزی مدرسه محمودزاده اداره آموزش و پرورش منطقه اوز در قالب تیم فوتسال استان فارس در مسابقات قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشوری به مقام چهارم کشوری دست…

تیم فوتسال دانش آموزی مدرسه محمودزاده اداره آموزش و پرورش منطقه اوز در قالب تیم فوتسال استان فارس در مسابقات قهرمانی فوتسال دانش آموزی کشوری به مقام چهارم کشوری دست یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، تیم فوتسال دانش آموزان مدرسه محمودزاده اوز که توانسته بود در منطقه اوز و در استان فارس به عنوان تیم برتر شناخته شود و به مقام قهرمانی استانی دست یابد به عنوان نماینده شایسته استان فارس در مسابقات فوتسال دانش آموزی کشور به میزبانی شهر تبریز و با همراهی و حمایت اداره آموزش و پروش منطقه اوز و اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهر شرکت کرد.

دانش آموزان شایسته اوزی در دور اول این مسابقات توانست حریفان بزرگی از سایر استان های کشور را از پیش رو بردارد اما در ادامه در عین شایستگی های فراوان خود  به علت  مصدومیت یاران کلیدی خود و با کمی بدشانسی در رده بندی به مقام چهارم کشوری رسید.

همچنین ۴ بازیکن این تیم به عنوان بازیکنان شاخص در این تورنمنت ورزشی  معرفی شدند ودر تیم منتخب دانش آموزان کشوری قرار گرفتند.

در این مسابقات صادق صداقت بازیکن شایسته این تیم نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد و جام یادبود فنی ترین بازیکن مسابقات دانش آموزی کشور در سال ۹۷  را برای خود و مدرسه محمودزاده اوز به دست آورد.

محمدآذری به عنوان مربی و مجتبی خرم به عنوان سرپرست تیم فوتسال استان فارس(اوز) را در این مسابقات همراهی کردند.

در این مسابقات تیم فوتسال دانش آموزان متوسطه استان کرمانشاه که در دوراول از تیم اوز ۳ بر۲ شکست خورده بود در فینال توانست تیم استان بوشهر را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و به مقام قهرمانی در این مسابقات دست یابد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کسب مقام چهارم کشور توسط دانش آموزان شهر “اوز””

  1. بستکی. از بندر لنگه گفت:

    افرین. بر این. تیم. فوتسال. اوز. که. به نمایندگی. از. استان. فارس. درمسابقات. کشوری. شرکت. کردند. وبه مقام. چهارم. کشوری. رسیدند. بسیار. عالیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین