جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مجوز ماهنامه پسین دهکویه لغو شد

متاسفانه به دلیل عدم انتشار ماهنامه پسین دهکویه به مدت بیش از یک سال بر اساس ماده ۱۶ قانون مطبوعات مجوز آن برای همیشه لغو شد. به گزارش میلاد لارستان…

متاسفانه به دلیل عدم انتشار ماهنامه پسین دهکویه به مدت بیش از یک سال بر اساس ماده ۱۶ قانون مطبوعات مجوز آن برای همیشه لغو شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری پسین جنوب ، ماهنامه پسین دهکویه یکی از باسابقه ترین نشریات لارستان پس از روزنامه میلاد لارستان بود که از سال ۸۱ کار خود را به صورت نشریه داخلی کتابخانه باقرالعلوم دهکویه آغاز نمود . پس از دریافت مجوز رسمی از وزارت ارشاد به صاحب امتیازی امید علی معزی ، در سال ۸۴ انتشار رسمی خود را آغاز نمود و تا دی ماه ۹۵ به مدت چهارده سال با تمام مشکلات پیش رو به صورت مستمر و بدون حتی یک شماره توقف انتشار یافت . اما متاسفانه به دلیل بالا رفتن هزینه های چاپ و … انتشار آن متوقف شد . به علت توقف انتشار به مدت بیش از یک سال  بر اساس ماده ۱۶ قانون مطبوعات مجوز آن برای همیشه لغو شد . اگر هم درخواست مجوز مجدد داشته باشیم باید نام جدیدی را پیشنهاد دهیم . پس با این تفاسیر باید گفت ماهنامه پسین دهکویه برای همیشه به تاریخ پیوست .

در مورد علت توقف انتشار نشریه حرف ها زیاد است اما تنها به این نکته بسنده می شود :

از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست              گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست

پس از لغو مجوز ، پسین دهکویه از این پس به صورت الکترونیک برخط با عنوان جدید پایگاه خبری پسین جنوب pasinejonub.ir در گستره ی فضای مجازی به کار خود ادامه خواهد داد و انتشار نسخه چاپی نیاز به دریافت مجوز جدید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد ، که دریافت آن زملن بر و سخت است .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مجوز ماهنامه پسین دهکویه لغو شد”

  1. لارستانی گفت:

    به قرار اطلاع. ماهنامه پسین. دهکویه. دیگر. مخاطب. وخزیداری نداشته ومطلبی. برای. گفتن. پس. از یکماه. نداشته. وکلیه. اخبار. این. روستا. از طریق. دنیازی. مجازی. مطرح. میشده. است. به. این جهت. دیگر. منتشر. نشده. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین