جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مسائل و مشکلات 16 روستای بخش مرکزی لارستان بررسی شد

با حضور فرماندارویژه لارستان و نماینده مردم لارستان، خنج و گراش؛ مسائل و مشکلات ۱۶ روستای بخش مرکزی لارستان بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

با حضور فرماندارویژه لارستان و نماینده مردم لارستان، خنج و گراش؛ مسائل و مشکلات ۱۶ روستای بخش مرکزی لارستان بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی پیروز بخشدار مرکزی و جمعی زیادی از مسئولین ادارات شهرستان، مسائل و مشکلات روستاهای بلوچی، کهن برهان، شتوان، سایبان، سردشت، مهر آباد، کهنویه، درز، رمیجان، دولت آباد، بیخویه، زیارت، شاه غیب، چاه نهر، کهنه و علی آباد بخش مرکزی لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

مسئولین ابتدا ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های انجام شده و نیز در دست اجرای این روستاها، از نزدیک و بصورت چهره به چهره در جریان مشکلات و نیز مطالبات و درخواستهای اهالی این روستاها قرار گرفتند.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدارها در سخنانی اظهار داشت: ارتباط نزدیک با اهالی و ساکنان روستاها و آشنا شدن با دغدغه ها و مشکلات مردم، موجب تسریع در حل مشکلات آنان می شود.

حسنی گفت: باتوجه به کمبود اعتبارات، حل مشکلات مذکور بر اساس اولویت بندی در دستور کار قرارمی گیرد.

وی افزود: فلسفه حضوردر روستاها این است که از نزدیک با مردم دیدار و به صورت چهره به چهره به حرف های آنها گوش فرا دهیم تا گره ای از کار مردم روستاها باز شود.

معاون استاندار فارس بیان کرد: برای رفع مشکلات روستاهای این بخش پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت و نگاه ویژه تری به روستاهای محروم منطقه درزو سایبان خواهیم داشت.

حسنی عنوان کرد: مردم مستحق هرگونه ارائه خدمت از سوی مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان هستند و باید مشکلات زیرساختی روستاها اعم از آب، برق و مخابرات و غیره رفع شود.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه باید برای پیشرفت روستا، شورا و دهیار نیز فعال و پیگیر مطالبات مردم باشد و مشکلات را منعکس کند، گفت: دولت تدبیر و امید وظیفه خود می داند که به درددل مردم گوش دهد و برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

پیش از این نیز دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی روستاهای مذکور، مسائل و مشکلات و درخواست های اهالی روستا را مطرح و خواستار رفع این موارد شدند.

اجرای طرح هادی،کمبود آب شرب و آب کشاورزی،کمبود و فرسوده بودن فضای آموزشی، مشکلات چاه های کشاورزی، اینترنت و آنتن دهی نامناسب تلفن همراه، جدول گذاری معابر، مشکل سیستم دیجیتال، روکش آسفالت معابر و جاده ها بخصوص جاده اصلی درزو سایبان، ایجاد زمین چمن مصنوعی، برق و روشنایی معابر، بخشش جرائم بانکی، ضمانت بانکی بصورت زنجیره ای، اشتغال پایدار، احداث مجتمع دامداری، نبود ماشین زباله، احداث سد آبخیزداری، احداث جاده بین مزارع، تسهیل درارائه تسهیلات بانکی و غیره از عمده ترین مسائل و مشکلات مطرح شده بود که توسط مسؤولان مربوطه پاسخ و نسبت به رفع برخی از آنها قول مساعد داده شد.

همچنین در این نشست ها نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی پیروز بخشدار مرکزی لارستان و محمد مظفری رییس دفتر نماینده مردم نیز مطالبی را بیان کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین