شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مفاهیم کسب و کار “استارت آپی” در لارستان مرور شد

مفاهیم استارپ آپی و کسب و کارهای اینترنتی در لارستان مرور شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از   روابط عمومی مرکز رشد واحدهای فناور لارستان، به همت مرکز آموزش بازرگانی فارس(عاملیت…

مفاهیم استارپ آپی و کسب و کارهای اینترنتی در لارستان مرور شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از   روابط عمومی مرکز رشد واحدهای فناور لارستان، به همت مرکز آموزش بازرگانی فارس(عاملیت لارستان) و همکاری مرکز رشد واحدهای فناور لارستان کارگاه آموزشی – تخصصی  «اصول راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق» با حضور دانشجویان، فعالین حوزه کسب و کار و جمعی از علاقمندان برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه،  علاقمندان با مباحثی چون: انواع مدل های کسب و کار اینترنتی،  انواع روش های کسب درآمد از اینترنت و بررسی مدل های درآمدی دیجیتال مارکتینگ همراه با آنالیز نمونه های موفق داخلی و خارجی، بیان مفاهیم پایه ای استارت آپ، تاثیر استارت آپ های موفق ایرانی و بررسی اکو سیستم کسب و کار ایرانی و  همچنین تشریح راهکارهای توسعه و پیشرفت کسب و کار های آنلاین، آشنا شدند.
در پایان در قالب پرسش و پاسخ، چالش ها و فرصت های راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در لارستان مورد بررسی قرار گرفت. گفتنی است، به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی  اعطاء خواهد شد.
نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین