جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با اتمام آسفالت آبنمای درز و سایبان:

لارستان به استان کرمان و راه آهن جنوب متصل شد+عکس

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از اتمام آسفالت آبنمای درز و سایبان لارستان و اتصال به استان کرمان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از اتمام آسفالت آبنمای درز و سایبان لارستان و اتصال به استان کرمان خبر داد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان،محمدرضا باقری فرد اظهارداشت: محور لار – درز و سایبان – حاجی آباد و کرمان به لحاظ کاهش بیش از صد کیلومتری  مسیر لارستان به استان کرمان  ومشهد مقدس از اهمیت زیادی برخوردار بوده که با پیگیری های مستمر و تلاش پرسنل این اداره کل عملیات آسفالت آبنمای درز و سایبان به پایان رسید و لارستان به شرق استان هرمزگان و استان کرمان متصل شد.
وی افزود : با بهربرداری از این آبنما دسترسی مردم لارستان و منطقه درز و سایبان به ایستگاه راه آهن زاهد محمود میسر و همچنین مردم لارستان با تردد از این محور در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به استان کرمان و مشهد مقدس برسند  به طوری که فاصله لارستان تا ایستگاه راه آهن زاهد محمود  ۱۷۰ کیلومتر – لارستان تا حاجی آباد ۲۰۰ کیلومتر – لارستان تا سیرجان ۳۳۰ کیلومتر – لارستان تا کرمان ۴۵۰ کیلومتر می شود.
باقری فرد ادامه داد : یکی دیگر از ویژگی های این مسیر دسترسی مردم غرب و شرق استان هرمزگان است بطوری که مردم حاجی آباد و بستک از این مسیر به عنوان کوتاهترین مسیر تردد کنند.
وی تصریح کرد : مردم استان کرمان و شرق استان هرمزگان برای دسترسی به منطقه انرژی بر پارس جنوبی و همچنین عسلویه می توانند از این مسیر به عنوان کوتاهترین مسیر استفاده نمایند .
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در پایان خاطرنشان کرد : طول این آبنما ۳۰۰ متر است که در مواقع بارندگی تمامی عرض این رودخانه پر از آب می شود و بیش از ۱۷۵ لوله با قطر دو متر در محل نصب شده است و چهار دیواردستک پل در دو طرف این آبنما ساخته شده است و چندی پیش ۵ کیلومتر از راه ارتباطی از ابتدای این آبنما تا ایستگاه راه آهن زاهد محمود نیز آسفالت وبه بهره برداری رسید.
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “لارستان به استان کرمان و راه آهن جنوب متصل شد+عکس”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام و عرض ادب و خسته نباشید
    انشالله با همت مسئولین و نمایندگان این طرح و طرح اتصال راه آهن از زاد محمود به لارستان باعث شکوفایی هر چه بیشتر منطقه درز و سایبان شود

  2. مسافر گفت:

    با سلام لطفا بصورت کامل اطلاع رسانی کنید از ایستگاه زاهد محمود بطول حدود چهار کیلومتر جاده خاکی ودر حال احداث می باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین