جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی» در استان فارس اجرایی شد

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی» در استان فارس در حال انجام است اما متاسفانه تاکنون فراگیر نشده است. به گزارش میلاد لارستان علی‌اصغر…

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس گفت: طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی» در استان فارس در حال انجام است اما متاسفانه تاکنون فراگیر نشده است.

به گزارش میلاد لارستان علی‌اصغر تراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه طرح «یک مسجد، آزادی یک زندانی» در استان فارس در حال انجام است اما تاکنون متاسفانه فراگیر نشده است، اظهار داشت: براساس این طرح اگر سالانه هر مسجد، حسینیه، تکیه، انجمن خیریه و هیئت مذهبی که در استان فارس فعال است بتواند یک زندانی را آزاد کند کل مشکل استان حل می‌شود.

وی افزود: مساجد و حسینه‌های برخوردار اگر روزانه ۲۸ هزار تومان کنار بگذارند در پایان سال می‌توانند یک زندانی جرائم غیرعمد که بدهی آن ۱۰ میلیون تومان را آزاد کنند بنابراین از هیئت امنا این نوع مساجد و هیئت‌ها درخواست داریم که نسبت به این امر خیر قدم بردارند.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس خاطرنشان کرد: تاکنون مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در میدان آزادگان، آرامگاه سید علاءالدین حسین (ع) و چند تا از خیریه‌ها به این امر ورود کرده‌اند و چندین زندانی به کمک آنها آزاد شده است.

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی زندانیان جرائم غیرعمد در استان فارس

وی با بیان اینکه ستاد دیه استان فارس در سال ۹۵ تعداد ۴۱۲ زندانی جرائم غیرعمد را بند زندان رها کرد و در سال ۹۶ با ۶۵ درصد افزایش این تعداد به ۶۷۰ زندانی رسید، گفت: کل بدهی این زندانیان ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که حدود ۳۲ میلیارد تومان از شکات تخفیف گرفته شد.

تراب پور با بیان اینکه هم اکنون ۱۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های فارس حضور دارند که متاسفانه از این نظر رتبه اول کشور را داریم، خاطرنشان کرد: بدهی این زندانیان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن را از شکات تخفیف می‌گیریم.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین