جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تعیین تکلیف مجلس ۶۰ هزار معلم حق‌التدریس و آموزشیار نهضت سوادآموزی

به موجب تصویب “الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی”، ۶۰هزار نفر از افراد فعال در این زمینه تعیین تکلیف شدند. عضو کمیسیون…

به موجب تصویب “الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی”، ۶۰هزار نفر از افراد فعال در این زمینه تعیین تکلیف شدند. عضو کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس در این باره گفت: با این تصمیم مجلس ۴۲ هزار نفر نیروهای حق‌التدریس خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی و ۱۹.۵۰۰نفر آموزشیاران نهضت سوادآموزی تعیین تکلیف شدند که مجموعا این قانون بیش از ۶۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از خانه ملت،  به موجب این مصوبه؛ “معلمان حق‌التدریس خرید خدمات آموزشی و پیش‌دبستانی بدون آزمون راهی دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و پس از یکسال از آن‌ها آزمونی گرفته می‌شود، اما آموزشیاران نهضت سوادآموزی بر اساس قانون کسانی که از سال ۹۲ تا امروز تدریس داشته‌اند، مشمول این قانون می‌شود و آزمونی داخلی نیز بین این نفرات برگزار میشود.”

این قانون فقط بخشی از نیاز آموزش و پرورش را برطرف می‌کند و چنانچه این مصوبه به تأیید مجلس نمیرسید قطعا آموزش و پرورش در سال آینده با مشکل جدی مواجه مواجه می‌شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین