پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

عیادت امام جمعه لار از پدر شهید حسن نژاد

در پی بستری شدن پدرِ شهید حسن نژاد در بیمارستان امام رضا (ع)، امام جمعه لار از وی عیادت کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر…

در پی بستری شدن پدرِ شهید حسن نژاد در بیمارستان امام رضا (ع)، امام جمعه لار از وی عیادت کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان؛ حجت الاسلام موسوی خرم هفته گذشته با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار از حسن حسن نژاد که اخیراً بر اثر سکته مغزی در کما به سر می‌برد عیادت کرد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

امام جمعه لار پس از حضور بر بالین پدر شهید ابراهیم حسن نژاد، ضمن دعای سلامتی برای این پدر مجاهد و فداکار، از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان قدردانی کرد و از آنان خواست ضمن تسریع در روند درمان و رسیدگی ویژه به ایشان، برای آرامش خاطر خانواده حسن نژاد تلاش کنند.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهید حسن نژاد و دیگر شهدای دفاع مقدس در راه استقلال، آزادی و عزت این میهن اسلامی، «خدمت بی‌منت» به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را «بسیار ارزشمند» خواند و تأکید کرد: همه مردم و جوانان ضمن تکریم این خانواده‌های فداکار و مؤمن، قدر مجاهدت‌های شهیدان و جانبازان را بیشتر بدانند.

شایان ذکر است شهید ابراهیم حسن نژاد متولد سال ۱۳۳۹ در قطر بوده که ۶ سال اول زندگی‌اش را در آن کشور حوزه خلیج فارس سپری کرد. پس از آن با خانواده به ایران و شهر لار باز می‌گردند و او تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در این شهر می‌گذراند.

بر اساس خاطرات پدر و خانواده، ابراهیم فردی خوش‌رو و با محبت بود و همیشه لبخند بر لب داشت، هیچ وقت از کار خسته نمی‌شد و در تمام تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد و در بسیج نیز عضویت داشت.

شهید حسن نژاد پس از گذشت ۱۱ ماه از دوران خدمت سربازی‌اش، با پافشاری زیاد خود را به جبهه رساند و سرانجام در هفتم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ توسط خمپاره شصت میلی‌متری به درجه شهادت نائل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین