شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ایجاد پیست دوچرخه سواری بانوان؛‌ ازحرف تاعمل!

در یکی از خطبه های نمازجمعه لار بود که موضوع ایجاد پیست دوچرخه سواری بانوان از سوی امام جمعه مطرح شده و پیگیری امر به مسئولان واگذار گردید. بر همین…

در یکی از خطبه های نمازجمعه لار بود که موضوع ایجاد پیست دوچرخه سواری بانوان از سوی امام جمعه مطرح شده و پیگیری امر به مسئولان واگذار گردید. بر همین اساس و به سبب اهمیت موضوع از دید فرهنگی،‌ ایجاد این پیست در دستور کار شورای شهر و شهرداری و اداره ورزش و جوانان لارستان قرار گرفت.

با پیگیری صورت گرفته و در ادامه  جلسه  هفته گذشته در محل فرمانداری ویژه لارستان،  طیبی رئیس اداره ی ورزش وجوانان شهرلار، به اتفاق طاهری معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان،شریفی معاون عمرانی شهرداری،باقریه مشاور فرماندار دراموربانوان و جهاندیده مسئول کمسیون بانوان و عضوکمسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر لار از دو استادیوم ورزشی در شهرقدیم و شهرجدید و نیز پارک جنگلی به منظور بازدیدمیدانی به عمل آوردند.

در این بازدید باتوجه به امکانات موجود نسبت به بررسی موانع در خصوص تسریع در ایجاد پیست دوچرخه سواری بانوان هماهنگی اولیه صورت گرفت. بنا بر این گزارش با توجه به نیاز به تجهیزات وماشین آلات لازم، در صورت همکاری وهمراهی سایر ادارات مربوطه ازجمله ادارات کل راه وشهرسازی،منابع طبیعی،برق و..  و نیز تخصیص اعتبارلازم، در دهه ی فجر این پیست افتتاح و بهره برداری خواهدشد.

خبر:عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین