پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اعزام 30 جهادگر بسیجی به روستای محروم «اوه»

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از اعزام ۳۰ جهادگر بسیجی به روستای محروم «اوه» خبر داد. محسن چرخی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه اردوهای…

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از اعزام ۳۰ جهادگر بسیجی به روستای محروم «اوه» خبر داد.

محسن چرخی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه اردوهای جهادی نه تنها تجربه ای شیرین از حس کمک به همنوع در جوانان و نوجوانان ایجاد می کند بلکه باعث تهذیب نفس نیز می شود، اظهار داشت: محرومیت زدایی از چهره روستاهای دورافتاده سبب دلخوشی و امیدواری مردمان محروم می شود.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید شکفته (پیامبر اعظم «ص») لارستان باحضور ۳۰  نفر از جهادگران در راستای خدمت به مردم مناطق محروم اقدام به برپایی اردو در روستای «اوه» کرده است، افزود: جهادگران بسيجي لارستان باهدف اجراي پروژه محروميت زدايي و برنامه هاي فرهنگي، اجتماعي، درماني، عمرانی و… به مدت يك هفته به روستاي اوه بخش مركزي لارستان اعزام شده اند.

مسئول بسيج سازندگي لارستان با اذعان به اینکه کار عمرانی ایجاد فضای سبز، پارک بازی و زمین فوتبال در روستا توسط جهادگران انجام خواهد شد، تصریح کرد: این کارهای عام المنفعه با همکاری بخشداری مرکزی و تعدادی از ادارات شهرستان و خیرین نسبت به تامین مصالح اقدام شده است.

این مسئول درخصوص فعالیت ها و برنامه های فرهنگی جهادگران بسیجی، گفت: کارهای فرهنگی شامل آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بهداشتی، کارگاه های آموزشی مهارت های خانگی از قبیل خیاطی، صنایع دستی و… است.

وی با بیان اینکه این اردو ۷ روزه بوده و از نیروهای جوان و پیشکسوتان در کنار هم استفاده شده است، ادامه داد: نسل چهارم انقلاب در این اردوحضوری پر رنگ دارند و این مصداق بیان رهبری است که فرمودند ما در مقابل جنگ فرهنگی دشمن پیروز شدیم اینها رویش های انقلاب و جوانان متولد دهه های ۸۰ و ۷۰ هستند که در اردوهای جهادی با هدف خودسازی و خدمت رسانی به مناطق محروم حضور دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین