پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کمک ۹۷۰ میلیون ریالی خیران اوزی به بیماستان امیدوار

خیران بخش اوز با اختصاص مبلغ ۹۷۰ میلیون ریال به بیمارستان بیماستان امیدوار، در جهت تجهیز و بازسازی ابن مرکز همت گماشتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه…

خیران بخش اوز با اختصاص مبلغ ۹۷۰ میلیون ریال به بیمارستان بیماستان امیدوار، در جهت تجهیز و بازسازی ابن مرکز همت گماشتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شمسایی رئیس بیمارستان امیدوار گفت: بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده مشخص شد که در بخش‌هایی از جمله اتاق عمل، زایشگاه و دیالیز با کمبود تجهیزات روبرو هستیم که طی جلسه‌ای با خیران مسئله را مطرح که مقرر شد مبلغ ۵۶۰ میلیون ریال جهت تجهیز بخش‌های مذکور در اختیار بیمارستان قرار گیرد.

وی افزود: با تامین اعتبار مورد نیاز، تجهیزات بیمارستانی از جمله دو تخت اتوماتیک بخش دیالیز، یک دستگاه دی سی شوک برای اتاق عمل و ۲ کات نوزاد برای زایشگاه خریداری شد.

شمسایی ادامه داد: نیازسنجی‌های انجام شده همچین رایزنی‌های صورت گرفته با خیران با هدف ایجاد شرایط محیطی مناسب جهت افزایش ماندگاری پزشکان، هزینه مورد نظر جهت گازکشی پانسیون این عزیزان با اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیون ریال نیز از سوی هیئت امنای این بیمارستان تامین شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین