چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

راه اندازی و انتخاب هیئت مدیره مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) جویم

مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) جویم راه اندازی و اعضای هیأت مدیره آن مشخص شدند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم جلسه ای با حضورشورای اسلامی شهر،شهردار، ریاست…

مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) جویم راه اندازی و اعضای هیأت مدیره آن مشخص شدند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم جلسه ای با حضورشورای اسلامی شهر،شهردار، ریاست کمیته امداد بخش و جمعی از خیرین شهر جویم که همکاری خوبی تا کنون با کمیته امداد داشته اند،به منظور راه اندازی و انتخاب هیئت مدیره مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) در محل شورای اسلامی شهرجویم برگزار شد.

در این نشست ابتدا یحیی عبداله زاده ریاست شورای اسلامی شهر جویم با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان بیان داشت:راه اندازی مرکز نیکوکاری در جویم به منظور کمک به نیازمندان می باشد که در کنار نهادهای خدمات رسان(کمیته امداد و بهزیستی)می تواند بازوی توانمندی باشد جهت حمایت از قشر آسیب پذیر و اعضاء آن نیز نیز بایستی افراد فعال و پیگیر کار باشند که در ابتدا نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی دارد.

عبداله تقی زاده ریاست کمیته امداد بخش جویم نیز با تبریک عید سعید قربان و اشاره به حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه که نیاز به دستگیری و کمک دارند افزود: تاسیس نهاد کمیته امداد توسط امام خمینی(ره) در فاصله ۲۲ روزه پس از انقلاب اسلامی با وجود جریانات داخلی نشان از دیدگاه ارزشمند ایشان به قشر نیازمند بوده چرا که کمیته امداد یک نهاد انقلابی،دولتی و مردمی است.

وی در ادامه تصریح نمود: راه اندازی مرکز نیکوکاری در کنار نهاد حمایتی کمیته امداد به جهت ایجاد یک ساختار پایگاه مردمی است که خدمات بهتری ارائه نماید و کمک ها از طرف مردم برای مردم باشد.

در پایان ۹ نفر بعنوان هیئت مدیره مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) جویم انتخاب و مقررگردید در جلسه دیگری که به همین منظور تشکیل خواهد شود مسئولیت اعضاء تعیین گردد.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین