شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

روستاهای براک و بلغان لارستان در مسیر توسعه روستایی

اعضاء کارگروه بررسی طرحهای هادی استان فارس از روستاهای براک از بخش مرکزی و بلغان از بخش جویم لارستان بازدید و بر لزوم اتخاذ راهکارهایی برای شتاب بخشی طرح های…

اعضاء کارگروه بررسی طرحهای هادی استان فارس از روستاهای براک از بخش مرکزی و بلغان از بخش جویم لارستان بازدید و بر لزوم اتخاذ راهکارهایی برای شتاب بخشی طرح های توسعه دراین روستاها تاکید کردند .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در حاشیه این بازدید ها بیان داشت : بنیاد مسکن دستگاهی با مدیریت جهادی است که در کنار مردم است ، طرح های محرومیت زدایی در شهرستان لارستان و به ویژه در روستاهای براک و بلغان موجب افزایش رضایتمندی مردم و کاهش مهاجرت ها شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان گفت : کاهش مهاجرت ها با توسعه روستایی و با کارآفرینی و ایجاد درآمد برای روستاییان شدنی است ، ما نیاز به همکاری همه دستگاهها برای رسیدن به این مهم داریم ، اگر شرایط عادلانه ایجاد شغل در مناطق روستایی دنبال شود قطعا روستاییان انگیزه بیشتری برای ماندگاری در روستاها پیدا میکنند .

زائری با ارائه آماری از اجرای فعالیت های توسعه در روستاهای لارستان گفت: در سالی که گذشت ۲۳ هزار و ۳۵۰ متر مربع پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان اجرا شده است، این طرح ها از محل اعتبارات قیر رایگان در شش روستای بخش های مرکزی و بنارویه به مرحله اجرا درآمده است .

 مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در ادامه از اتمام پروژه تجاری سازی  روستایی  در این شهرستان خبر داد و گفت : این پروژه ها  در زمینی به مساحت یک هزار و هفتصد و هشتاد متر مربع به صورت اسکلت بتنی و در قالب ۴۰ واحد تجاری که متراژ هر واحد ۴۵ متر مربع است به اتمام رسیده است . قطعا اجرای این طرح ها تاثیر بسزایی در توسعه روستایی دارد .

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین