چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

وعده مدیرکل ورزش فارس برای حمایت مالی از تنها نماینده فارس در لیگ برتر هندبال بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برای حمایت مالی از تیم شهید چمران لارستان با همکاری اداره کل ورزش و استانداری فارس قول مساعد داد. به گزارش میلاد لارستان به…

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برای حمایت مالی از تیم شهید چمران لارستان با همکاری اداره کل ورزش و استانداری فارس قول مساعد داد.

به گزارش میلاد لارستان به مناسبت هفته دولت طی آیینی با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، معاونین فرماندار ویژه لارستان، فرمانده سپاه ناحیه لارستان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران این شهرستان، خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی تختی شهر لار افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از افتتاح این خوابگاه، اظهار داشت: وجود این خوابگاه یکی از نیازهای اساسی ورزش لارستان بود.

محمدحسن طیبی با ابراز امیدواری در تأمین تدریجی سایر زیرساخت‌های ورزشی برای توسعه و ترویج ورزش در لارستان، افزود: با توجه به میزبانی شهرستان لارستان در رقابت‌های تیمی و انفرادی، می‌توان از ورزشکاران به طور شایسته‌تری میزبانی کرد.

وی درباره مشخصات این پروژه، تصریح کرد: خوابگاه بزرگ، مدرن و مجهز مجموعه تختی شهر لار با ۷۵۰ مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان خاطر نشان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار این پروژه با پیگیری‌های نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و مابقی از محل اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰ تأمین شده است.

وی بیان کرد: این خوابگاه ورزشی برای ۱۴۰ نفر ظرفیت دارد و مجهز به امکانات رفاهی مختلف است و امید می‌رود با مساعدت مسئولان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آن نیز در آینده نزدیک تأمین شود.

به گزارش میلاد لارستان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس پس از این مراسم با حضور در سالن ورزشی رزمپوش شهر لار از تمرینات تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که خود را برای شرکت در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور و همچنین شرکت در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند بازدید کرد.

در این بازدید حیدرعلی کامیاب ضمن تحسین بازیکنان به دلیل عملکرد مناسب طی سالیان گذشته و کسب عناوین برتر کشور و آسیا، برای حمایت مالی از این تیم با همکاری اداره کل ورزش استانداری فارس، قول مسااعد داد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین